Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Poka wyniki od 1 do 10 z 54

Wtek: E38 jako wielkomiejski daily driver - czy kto tak miga na co dzie np. po stolicy?

Pocztkujcy Uytkownik
    Doczy
    Apr 2016
    BMW
    W planach- e38
    Skd
    +4822

Post E38 jako wielkomiejski daily driver - czy kto tak miga na co dzie np. po stolicy?

Witajcie Panowie!
    Wiem, e pewnie dostan z**bk za to, e bya caa masa takich tematw, jednak wydaje mi si, e mj jest troch bardziej sprecyzowany i specjalnie umieszczam go w dziale Off Topic, eby nikomu nie przeszkadza :P. Od jaki 2 lat choruj na poliftowe E38, przegldam fora, obserwuje ogoszenia na portalach polskich i niemieckich. Jestem do modym kierowc i na pocztku braem pod uwag jedynie model 728i, jednak rynek nie rozpieszcza adnymi, niele wyposaonymi egzemplarzami, wic chyba bd musia poszerzy poszukiwania o V8, jednak nie wiem, czy wtedy uytkowanie tego auta na co dzie kompletnie nie minie si z celem. Ze wzgldu na to, e wikszo czasu auto spdzi w warszawskich korkach diesel odpada - w tym momencie jed autem wanie z dieslem i po prostu w porannych korkach si to nie sprawdza, silnik nawet nie zapie temperatury zanim dojad na miejsce. Na co dzie poruszam si obwodnic Warszawy, robi ni jakie 10 km, co rano zajmuje jakie 20 minut przez korki, wracam t sam drog z prdkociami 110-120 km/h. Poza tym krc si troch po miecie, nie mam cikiej nogi, jed do spokojnie, nie daj buta spod wiate itp. Wiem, e w internecie jest caa masa raportw spalania, jednak uytkownicy czsto maj rne pojcie na temat cyklu miejskiego - wiadomo, e inaczej on wyglda w Warszawie ni np. w Ciechanowie. Dlatego prosz forumowiczw uytkujcych swoje cuda na co dzie w duych miastach (najlepiej WWA) o porad - czy da si y z V8+LPG? W cyklu miejskim z domieszk trasy da si osign spalanie rzdu jaki 18-20 litrw LPG? Na zakup, instalacj i pocztkowy przegld bd mia jakie 30k z hakiem, wic chyba wystarczy na niezy, poliftowy egzemplarz, ktry jeszcze troch w miar bezproblemowo pojedzi.