Mo¿e byæ :)
Chocia¿ zauwa¿y³em ¿e starym zwyk³ym prostownikiem da siê np ca³kowicie wy³adowany aku zreanimowaæ a takimi jak w linku juz nie.
Celem wykszta³cenia nie jest nape³nienie umys³u cz³owieka faktami; zadaniem jest nauczyæ go, jak ma u¿ywaæ umys³u do.. my¶lenia. A czêsto zdarza siê, ¿e cz³owiek lepiej umie my¶leæ, nie bêd±c krêpowany wiedz± przesz³o¶ci.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz co¶, jest pw, mail, gg, w ostateczno¶ci sms
Najpierw upewnij siê, ¿e z aku jest wszystko ok i trzyma napiêcie. Wtedy sprawdzaj, czy jakie¶ b³êdy powracaj±.
jakby to by³ b³±d aku to by siê da³ wykasowaæ, a tych dwóch b³êdów nie da siê skasowaæ, bo od razu wracaj±. Jest gdzie¶ bezpiecznik od tego systemu? Macie schemat bezpieczników mo¿e?
Ok schemat mam, czyli jak rozumiem sprawdziæ wszystkie bezpieczniki z kratek - od lewej od góry dwa pierwsze plus kolumna ¶rodkowa 4 od do³u (ten przekrzywiony na bok samochodzik)? Co¶ jeszcze?
http://www.bimmerfest.com/forums/att...4&d=1417703598
Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 04-12-2017 o 19:03
Z bezpiecznikami nie pomogê, a b³±d mo¿e siê nie kasowaæ, bo to urz±dzenie tego nie potrafi. Spróbuj zrobiæ to z dedykowanego oprogramowania. Mo¿liwe, ¿e musisz odpaliæ procedurê kalibracji aktywnego uk³adu kierowniczego, ale to tylko moje domys³y.
Tak to wygl±da:
https://www.youtube.com/watch?v=CsmL2vJ9PSI