No nie Miro,a czemu ?
No nie Miro,a czemu ?
by³o E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
To nie takie proste wy³amaæ zamek a co gorsze czym. Jaki materia³ siê nie bêdzie gi±³ ? Gorzej jak uleci w wewn±trz wk³adki. £atwo powiedzieæ dobry ³amak.
Nad ³amaniem tez siê zastanawia³em ale kto¶ mi to odradzi³ gdy¿ zamki bardzo odporne jutro zadzwoniê do serwisu zapaytam ile nowy kluczyk i na kiedy w magików co otwieraj± zamki i nie niszcz± ich to raczej nie wierze. Podjada jeszcze do znajomka zobaczê jak ten zamek jest zbudowany i bêdê wierci³ kolejna dziurê. Linka pewnie jest przyczepiona jako¶ i dlatego nie mogê jej znale¶æ ale przy 3 otworach wiert³em 13 ka to musia³bym na ni± trafiæ.
Mam pomys³. Widzia³em na w³asne oczy. Kolega odgi±l ramkê drzwi pasa¿era taka poduszka jak siê ci¶nienie mierzy na rêku! Wsadzi³ drut 6mm i wcisnal przycisk na desce otwarcia drzwi. Wiesz ten ze strza³kami Góra - dó³
W E65 ramka jest dosyæ szeroka wiêc jak j± nawet odegniesz to sie odkszta³ci a i uszczelki poniszczysz po drodze.
Jak masz wnêkê na narty to t³ucz szybê w tylnych drzwiach ale nie ten trójk±t tylko t± du¿±. Szybê kupisz za parê z³otych a wymiana jest prosta. D³u¿ej bêdziesz odkurza³ auto po tych szkie³kach :)
Robi³em to i nic zamek nie reaguje
Przez wywiercone otwory znalaz³em dwie wi±zki przewodow, zaizolowanych w czarn± parcian± izolacjê po lince ¶ladu nie ma...
https://photos-2.dropbox.com/t/2/AAC...68&size_mode=3