Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Nowicjusz wita wszystkich forumowiczów :)

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2017
    Posty
    5
    BMW
    W trakcie...
    Skąd
    Jawor

    Post Nowicjusz wita wszystkich forumowiczów :)

    Cześć wszystkim, jestem Artur, mam 22 lata, studiuję weekendowo informatykę i pracuję w tygodniu. Mimo młodego wieku i braku kilkudziesięciu tysięcy na koncie, które niewątpliwie pochłonie moje przyszłe BMW E38, od dłuższego czasu bardzo poważnie planuję zakup tego oto auta.

    Pomysł ten zrodził się około 5 miesięcy temu, gdy pewnego dnia w swoim liczącym ponad 20 tysięcy mieszkańców mieście, spotkałem jadące za mną czarne E38, które dostrzegłem w swoim lusterku. Nie wiedzieć czemu, zjechałem na pobocze pozwalając mu się wyprzedzić i zacząłem za nim jechać. Po prostu podziwiałem jego piękno, bo tak dopieszczone limuzyny widzi się naprawdę rzadko.

    Wiele lat temu, mój starszy brat był w posiadaniu E38 z silnikiem 2.8, niestety był to jeżdżący gruz, ale ile dał tyle miał. Już wtedy podobał mi się ten samochód, ale nie zwracałem na niego zbytnio uwagi, pewnie z racji tego jak wyglądał. Kolejnym faktem jest to, że na dolnym śląsku w mieście, w którym mieszkam, E38 widuję średnio raz w miesiącu i od razu aż micha sama się cieszy.