Czyli taki efekt trochê przyduszaj±cego siê auta w manualu, jak jest za wysoki bieg?
Czyli taki efekt trochê przyduszaj±cego siê auta w manualu, jak jest za wysoki bieg?
O w³a¶nie, co¶ takiego.
Jak obroty s± powy¿ej 2000, to nie ma takiego czego¶. Wcze¶niej tego nie by³o. W zasadzie od niedawna takie rzeczy siê dziej±. By³em niemal pewny, ¿e to ³±cznik elastyczny, ale rozebra³em wszystko i stan jest bardzo dobry. Zreszt±, wymienia³em podporê i ³±cznik niedawno na nowe (Meyle, Febi).
Je¿d¿ê ca³y czas na paliwach premium, wiêc jak ju¿, to wtryski siê zwyczajnie koñcz±. 275.000km przebiegu. Od nowo¶ci nic nie robione. W ksi±¿ce serwisowej nie by³o nic, poprzedni w³a¶ciciel te¿ ich nie robi³, bo pyta³em. Od 221.000km auto jest u mnie.
Ostatnio edytowane przez HTN ; 11-08-2017 o 15:21
Nic specjalnie nie wywali³o:
0093FC: SGM-SIM: Undervoltage (nie wiem co to)
003FC0: DDE: Air mass flow sensor (ten b³±d mam regularnie, za du¿a dawka powietrza na wolnych obrotach)
00480A: DDE: Particulate filter system, bank 1 (czasami wyskakuje, jak du¿o je¿d¿ê w mie¶cie; wypad na autostradê rozwi±zuje problem)
004020: DDE: Exhaust temperature sensor before particulate filter (od³±cza³em kostkê jak sprawdza³em wa³ - st±d pewnie b³±d)
009D29: CDC: Changer mechanism, unload CD (zmieniarka siê raz zawiesi³a)
005D2D: CIM: ECU internal (nie wiem co to)
00A158: PM: Closed-circuit current (short-time) (nie wiem co to)
00A7D2: FLA: Sensor field of view concealed (sensor automatycznych ¶wiate³ zakryty - wyskakuje, jak jest brudna szyba)
00A8BC: LM: Licence plate light, left, fault (nie wiem co to)
009C56: IHKA: Foggint sensor (b³±d pernamentny w moim aucie)
009B32: SHZH: Water-pump circuit fault (circulation pump) (nie wiem co to)
WTRYSKI na zimnym silniku:
Cyl.1: -0,6|0,2
Cyl.5: -0,1|0,3
Cyl.3: -0,6|0,0
Cyl.6: 0,0|0,2
Cyl.2: 0,0|0,3
Cyl.4: 0,0|0,6
Ostatnio edytowane przez HTN ; 11-08-2017 o 18:43
¯arówka o¶wietlenia tablicy rejestracyjnej00A8BC: LM: Licence plate light, left, fault (nie wiem co to)
Czujnik zaparowania szyb. Jest przy lusterku, a przynajmniej powinien tam byæ. Mia³e¶ wymienian± szybê czo³ow±? Podobno fajna rzecz, bo bardzo szybko wy³apuje zaparowanie szyby czo³owej i zaczyna automatycznie dmuchaæ na szybê. Ja te¿ mam ten b³±d, bo prawdopodobnie nie mam tego czujnika.009C56: IHKA: Foggint sensor (b³±d pernamentny w moim aucie)
Co do wtrysków, to siê nie wypowiem, ale ten b³±d ECU Internal wygl±da podejrzanie.
£ukasz,od³±cz przep³ywomierz i przejed¼ sie na od³±czonym.
Dobry pomys³ Miro. Wypróbowa³em jak napisa³e¶ i odpi±³em jeszcze EGR. Niestety nie ma poprawy.
Dzisiaj polecia³em do Niemiec i zauwa¿y³em, ¿e wibracje s± tylko w okolicy 50km/h. Wychodzi wiêc, ¿e musi byæ to:
- pó³o¶ (przeguby)
- przegub tylny wa³u Kardana (ten tu¿ przed dyferencja³em)
- niewywa¿enie wa³u mo¿e?
W tygodniu zrobiê rozpoznanie...
damned1, zaintrygowa³e¶ mnie tym sensorem. Szyby jeszcze wymienianej nie mia³em, ale mam ju¿ odprysk kamienia na wysoko¶ci nosa kierowcy, wiêc do TÜV'u w listopadzie szyba bêdzie musia³a byæ wymieniona. Zwalê wtedy na nich, ¿e nie dzia³a ;).
Ostatnio edytowane przez HTN ; 13-08-2017 o 20:03
haha dobre ale w Polsce ju¿ by ci powiedzieli ,¿e auto po bombie atomowej bo szyba wymieniana a w Niemczech prosta sprawa....TUVu nie przejdzie i tylko atut bêdzie bo szyba nowa bez rysek i steinschlagow.
To jeszcze tylko tak na zakoñczenie OT, tutaj nr tego czujnika:
https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/p...wania-klejony/
Skrurczybobas... Drogi jak szlag! Jak bêdzie padniêty, to trzeba bêdzie poszukaæ u¿ywki.