Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 24

Wątek: e65 błąd P, ABS,DSC, DD, potem tryb awaryjny skrzyni

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    45
    BMW
    e65 735i e38 740i e46 2.0 coupe
    Skąd
    GDYNIA

    Post e65 błąd P, ABS,DSC, DD, potem tryb awaryjny skrzyni

    Jak w tytule, auto 100% sprawne..... ale po np. 15km zaczyna sypać komunikaty i kontrolki, na koniec skrzynia "fault" i tryb awaryjny . Wymieniłem sterownik ABS/DSC : NOWY. W e65 jest "self coding" ( jak odłączy się aku przed wymianą) Błędy wykasowane a nowe nie związane z ABS/DSC lub skrzynią. ( tylko lusterko , mata kierowcy, itp.) Ale i tu PYTANIE : czy czujnik przyśpieszenia DSC jak auto stoi może pokazywać wartości czy ma być zero ? i czy czujnik świateł hamowania ma napięcie gdy pedał nie jest naciskany? ( mam 2-2,5V , jak nacisnę to 12-12,5V ) proszę o poradę

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Napewnousi byc 0 w predkosci obrotowej kola

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  3. #3
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    45
    BMW
    e65 735i e38 740i e46 2.0 coupe
    Skąd
    GDYNIA
    czujniki prędkości kola ( abs) są na zero, tylko ten pod fotelem pokazuje wartość (nie pamiętam ile ale chyba 2,3 stopnia) poprzeczną.

  4. #4
    Początkujący Użytkownik Awatar Rafski
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    50
    BMW
    była: e60 535d, e38 740i jest: e65 730d
    Skąd
    Kobyłka
    Kolego padło Ci prawdopodobnie koło pasowe

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
    Pozdrawiam
    Rafski

  5. #5
    Początkujący Użytkownik Awatar Rafski
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    50
    BMW
    była: e60 535d, e38 740i jest: e65 730d
    Skąd
    Kobyłka
    Padło Ci prawdopodobnie koło pasowe

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
    Pozdrawiam
    Rafski

  6. #6
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,236
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Jakie błędy pojawiają się po zapaleniu się wspomnianych kontrolek?
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  7. #7
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    45
    BMW
    e65 735i e38 740i e46 2.0 coupe
    Skąd
    GDYNIA
    Jakie koło pasowe? to "największe" ? może przełącznik świateł hamulca ( ma napięcie w spoczynku (2,5V) lub czuj.przyśpieszenia ale koło pasowe ? możesz rozwinąć ?

  8. #8
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    45
    BMW
    e65 735i e38 740i e46 2.0 coupe
    Skąd
    GDYNIA
    Blędy, odłączyłem park moduł EMF, to nie licząc lusterka (potencjometr) bląd czujnika AUC (klima) zajętości fotela (już jest emu :) to
    1.sterownik ARS ,programowanie czujnika ciśnienia przedniej i tylnej osi.
    2.programowanie czujnika przyśpieszenia poprzecznego ( auto stoi , pokazuje wartość ,małą ale zawsze)
    po skasowaniu wracają 005D54 i 55 , 005D57

    jak po uruchomieniu ok to auto jak "bajka" dzięki za zainteresowanie

  9. #9
    Początkujący Użytkownik Awatar Rafski
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    50
    BMW
    była: e60 535d, e38 740i jest: e65 730d
    Skąd
    Kobyłka
    Cytat Zamieszczone przez wampohl24 Zobacz posta
    Jakie koło pasowe? to "największe" ? może przełącznik świateł hamulca ( ma napięcie w spoczynku (2,5V) lub czuj.przyśpieszenia ale koło pasowe ? możesz rozwinąć ?
    To co napędza cały sprzęt w samochodzie tzn, klimatyzację, wspomaganie czy alternator

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
    Pozdrawiam
    Rafski

  10. #10
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    45
    BMW
    e65 735i e38 740i e46 2.0 coupe
    Skąd
    GDYNIA
    ok, ale jaki to ma wpływ na błędy elektroniki? które raz są raz nie. Jakiś luz czy napięcie paska nie takie ? pozdrawiam , szerokości

Podobne wątki

  1. [skrzynia] Błędy skrzyni i tryb awaryjny.
    Przez Mateusz1109 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-06-2015, 09:50
  2. Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 01-06-2013, 11:10
  3. Kontrola dsc oraz tryb awaryjny skrzyni
    Przez hostessa w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-02-2012, 11:30
  4. Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 15-11-2011, 14:57
  5. [skrzynia] wizyta u machanika i tryb awaryjny skrzyni
    Przez mik231 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 25-07-2011, 15:59

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •