Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 41 do 50 z 53

W±tek: E32 M60B30 Problemy po wymianie uszczelki pod g³owic±

  1. #41
    Do¶wiadczony U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Sep 2009
    Posty
    1,307
    BMW
    by³o e32 735 1986r lpg e34 535i lpg 1991,730v8 manual 1992_sekwencja jest BMW e32 735is Italian milf
    Sk±d
    rogi/krosno
    Cytat Zamieszczone przez DjTomeQ Zobacz posta
    Kaliber jest dokladnie jak mowisz- od okolo 1500obr robi sie cicho i zalozmy ze wkrece go pomalu na 3000 obrotow, jest cisza, zadnego stukania i wtedy jak podam full throttle to slychac jak rasowego amerykanca:) no nic jutro w takim razie walki ciag dalszy, mam inny komplet swiec to podmienie, solidnie dokrece i zobaczymy co sie bedzie dzialo. A powiedz mi jeszcze czy ty miales taki dzwiek jak na moim filmiku ktory zamiescilem pare postow wyzej?


    Wys³ane z iPhone za pomoc± Tapatalk
    Podobny by³,wiesz inaczej na ¿ywo inaczej przez kompa, jak masz pokrywy zdjête to popsikaj np jakim¶ wykrywaczem nieszczelno¶ci jak najbli¿ej nakrêtki ¶wiecy lub rêk± dociskaj cewkê. U ciebie 1 i 2 ¶wieca do sprawdzenia, mo¿esz to zrobiæ jak wy¿ej lub odkrêciæ ¶wiece i poruszaæ t± stronê co wchodzi do fajki. U mnie natrafi³em na to przez przypadek bo paru mechaników ju¿ chcia³o mi g³owice ¶ci±gaæ
    ps ¶wiece masz jakiej marki?

  2. #42
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Mar 2015
    Posty
    34
    BMW
    e32 730i V8
    Sk±d
    Pabianice

    E32 M60B30 Problemy po wymianie uszczelki pod g³owic±

    Teraz w obu glowicach sa zalozone ngk a byly one zalozone w tamtym roku i maja przejechane max 5-6 tysiecy, bo na poczatku tego lata robilem kompletne tylne zawieszenie z konserwacja podwozia, wymiana przewodow paliwowych i hamulcowych takze wypatroszona byla do zera i wiekszosc czasu po prostu stala. A na jutrzejsza podmianke mam 4 swiece boscha tez malo uzywane. No wlasnie najbardziej obawiam sie tej pieprzonej glowicy:/ tyle ze dziwne by to bylo, bo silnik na prawde pieknie pracuje po tym remoncie. Odpala bez problemu, wody nie ubywa, pracuje rowniutko, spaliny nie smierdza jakos nienaturalnie, moc ma no doslownie nie ma zadnego zlego objawu oprocz klekotania.


    Wys³ane z iPhone za pomoc± Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez DjTomeQ ; 13-12-2016 o 21:51

  3. #43
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Mar 2015
    Posty
    34
    BMW
    e32 730i V8
    Sk±d
    Pabianice
    No i dzisiaj takie informacje: faktycznie w tej glowicy swiece nie byly dokrecone przez moje niedopatrzenie. Wyjalem te swiece zeby je obejrzec, nie byly popekane a kazda byla suchutks i miala kolorek na koncu kawki z mleczkiem wiec wszedzie spalanie odbywa sie prawidlowo. Mimo to zalozylem wszystkie 4 swiece inne, dokrecilem jak trzeba, cewki zalozylem odpalam i wciaz zadnej poprawy... Nawet na pracujacym dociskalem cewki, wtryskiwacze, sprawdzilem przy okazji czy ktoras cewka nie ma przebicia i wszystko jest nienagannie. No szlak mnie trafi. Teraz pytanie do was czy przyczyna moze byc glowica czy jedyna opcja jaka zostala to zdjac kolektor i nie ma cudow-on musi byc winny? Wstawiam jeszcze filmik na ktorym wyraznie slychac ze przy schodzeniu z obrotow kiedy zaplon nie wystepuje dzwieku tez nie ma czyli kwestia ewidentnie samej eksplozji i jej nieprawidlowego odprowadzania.
    https://drive.google.com/open?id=0B-...V84M0c0RENsM1k


    Wys³ane z iPhone za pomoc± Tapatalk

  4. #44
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar prezE32s
    Do³±czy³
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    By³o 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Sk±d
    Chojnów
    Nie dopala na który¶ gar, jak dodajesz gazu s³ychaæ przebieraj±ce cylindry.

  5. #45
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Mar 2015
    Posty
    34
    BMW
    e32 730i V8
    Sk±d
    Pabianice
    Tu tak sie moglo wydawac bo akurat tu pracowal na gazie a w instalacji gazowej sa filtry do wymiany i ogolnie jestdo regulacji bo na gazie dziko pracuje. Na pb jest ok, jutro moge wstawic jeszcze jeden filmik na pb to zobaczysz, ale co powiesz odnosnie glownego problemu?


    Wys³ane z iPhone za pomoc± Tapatalk

  6. #46
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar prezE32s
    Do³±czy³
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    By³o 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Sk±d
    Chojnów
    Mo¿esz wstawiæ. Powiem Ci szczerze, ¿e sam ju¿ nie wiem, pêkniêcie kolektora raczej by¶ zobaczy³... a jak wygl±da wydech za kolektorem? Mo¿e tam jest co¶ nie tak?

  7. #47
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Mar 2015
    Posty
    34
    BMW
    e32 730i V8
    Sk±d
    Pabianice
    Strasznie ciezka sprawa. Za kolektorami jest w porzadku, nie ma nigdzie przebicia, a poza tym dzwiek jest o tyle do zlokalizowania ze da sie powiedziec ze na pewno dochodzi z okolic przodu glowicy pasazera. Jest to tak ewidentne ze nawet jak sie przejdzie na druga strone auta i przylozy glowe do glowicy kierowcy to bardzo ladnie slychac jej prace a daleko po drugiej stronie slychac ten klekot. No i jeszcze ten fakt ze przed cala ta operacja nie bylo absolutnie zadnego takiego problemu. No i jeszcze ten fakt ze od okolo 1500 obrotow kiedy nie dodaje sie mocno gazu dzwiek znika.


    Wys³ane z iPhone za pomoc± Tapatalk

  8. #48
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Do³±czy³
    Oct 2008
    Posty
    12,241
    BMW
    E32 740iA
    Sk±d
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Jak ju¿ kto¶ wcze¶niej wspomnia³, kolektor ma budowê p³aszczow± i s± tam 2 warstwy blachy, wiêc byæ mo¿e ta wewnêtrzna rezonuje daj±c taki d¼wiêk. Ewentualnie, co mi jeszcze do g³owy przychodzi to, ¿e pisa³e¶ wcze¶niej, ¿e jak dokrêca³e¶ wa³ki (?) to nie u¿ywa³e¶ klucza dynamometrycznego, wiêc mo¿e to te¿ sprawd¼.

  9. #49
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Mar 2015
    Posty
    34
    BMW
    e32 730i V8
    Sk±d
    Pabianice
    Troszkê czasu minê³o, ale i efekty siê pojawi³y:) Usiad³em solidnie do tematu i uda³o siê. Niestety panowie, ale nikt z was nie trafi³:) Do rzeczy: zdj±³em ca³y lewy kolektor wydechowy, poszed³ na stó³, patrze, badam, ale nic- jest ca³y i wygl±da piêknie- my¶lê sobie no to nie wró¿y dobrze. Ca³o¶æ ponownie za³o¿ona, oczywi¶cie wcze¶niej kolektor wyczyszczony i g³adzie na g³owicy pod uszczelki te¿. Oczywi¶cie efekt stukania nie znik³. My¶lê sobie, no nic zanim rozbebesze tego dzika do koñca to trzeba zdj±æ paski napêdu, ¿eby wyeliminowaæ ca³y osprzêt. No to oba paski zdjête, odpalam i dalej to samo. Rêce opad³y i co dalej? Tutaj sprawdza siê idealnie powiedzenie, ¿e diabe³ tkwi w szczegó³ach i to dos³ownie. Panowie jak ju¿ wiecie g³owica pasa¿era jest nowa, pochodzi z e38. I tu ca³y trik. Oczywi¶cie g³owice siê nie ró¿ni± absolutnie niczym, bo przecie¿ to ten sam silnik, ale za to osprzêt ju¿ jest troszkê inny w e32 i e38, a konkretnie w e32 nie ma recyrkulacji spalin, a w e38 i owszem:) No i co z tego? A no to, ¿e w e32 te¿ w g³owicy s± otwory na magistralê recyrkulacji tyle, ¿e s± za¶lepione brokiem, bo ¿adna magistrala tam nie jest podpinana. Tutaj rzecz o któr± siê rozchodzi http://www.realoem.com/bmw/pl/showpa...diagId=11_2286

    Podsumowuj±c: Ca³y d¼wiêk spowodowany jest tylko i wy³±cznie ma³ym, nie¼le ukrytym otworkiem w g³owicy, który nie jest za¶lepiony, bo jak g³owica siedzia³a w e38 to by³a w niego w³o¿ona magistrala recyrkulacji spalin, a u mnie takowej nie ma. Czekam na zamówionego ju¿ broka 14mm i koniec roboty Panowie. Teraz z czystym sumieniem mogê rzec ROBOTA SKOÑCZONA, WSZYSTKO DZIA£A PERFEKT!!!

    Panowie wam dziêkujê bardzo za wsparcie i za porady, dziêki wam nie straci³em wiary w najgorszych momentach i uda³o siê doprowadziæ sprawê do koñca i na tip top!!

    Po ¶wiêtach wstawiê jakie¶ filmiki i zdjêcia tak ¿eby¶cie mogli us³yszeæ zmianê i zobaczyæ jak pacjentka wróci³a do zdrowia:)

    Rado¶æ z jazdy wróci³a!!!

  10. #50
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar prezE32s
    Do³±czy³
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    By³o 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Sk±d
    Chojnów
    Uwielbiam takie zakoñczenia! Weso³ych!

Podobne w±tki

  1. M52B28 - problem po wymianie uszczelki g³owicy
    Przez warszawa_24 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 07-04-2015, 20:20
  2. Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 04-08-2013, 15:08
  3. [zawieszenie] A po wymianie uszczelki pokrywy.....
    Przez neonunit w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-04-2013, 04:11
  4. [silnik] E38 4.4 V8, wymiana uszczelki pod g³owic±, mo¿na?
    Przez konieczko23 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 27-06-2012, 19:55
  5. Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 01-04-2011, 22:11

Tagi dla tego w±tku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •