Po pracy będę kombinował tylko jeszcze będę miał problem z otwarciem maski bo przy tym i ja trafiło ale czytałem, że to stały problem w e65
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
Po pracy będę kombinował tylko jeszcze będę miał problem z otwarciem maski bo przy tym i ja trafiło ale czytałem, że to stały problem w e65
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
Jak pech to pech a przeważnie chodzą parami.
Życzę Ci jutro powodzenia . Daj znać co i jak.
Napisz też jak otwarłeś maskę. Masz przed czy po lift?
Po lift
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
A przycisk start stop też pewnie może paść?
u mnie powodem nie odpalenia był głowny modul zasilania . zasilanie wszystko bylo wkaldam kluczyk wszystko norlamnie podswietlila sie tablica ruszyl nawiew grala muzyka ale zadnej reakcji na przycisk START
Do bobson..... A powiedz mi ..ty też masz 3.0 d.... Jeśli tak to gdzie się znajduje ten moduł i jak wygląda zdiagnozowanie jego ustetki tz. Czy jest jakiś komunikat w ista..... Oraz jaki jest jego koszt... Dziekuje i czekam na odp.
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
PM masz w bagażniku po prawej, nad akusem na nim są bezpieczniki a do niego 3 grube kable od frontu idą.
A jak go sprawdzic
Wysłane z mojego X900 przy użyciu Tapatalka
ja mam co prawda 740 benzyne ale modul jest jedna z usterek ktora kiedys sie pojawi w e65 . u mnie ta czesc znajduje sie pod fitrem kabinowym po stronie pasazera .co do sprawdzenia to podmianka z innego auta lub kup jakas uzywke na alle... ookolo 50zł . ja za swoja uzywke dałem 30 zł .dwa piwa polgodzinki roboty i jak reka odjał . miales wczesniej jakies objawy niepokojace sytuacje ??
To tobie chodzi o POWER MODULE [PM] czy o Integrated Supply Module [IVM]
Bo ja napisałem lokalizację PM.
A IVM jest tam pod maską po lewo przy szybie jak stoisz przed autem.
Tutaj fota:http://www.bimmerfest.com/forums/att...4&d=1338768677
Ostatnio edytowane przez LogiHuś ; 20-10-2016 o 19:31