Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 36

Wątek: Sila docisku wycieraczek e65

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    W moim furaczu po stronie pasażera zostawia troszke na srodku. Wg schematu te elementy co podał @Charzun to nakretka i podkładka wiec jak tym poregulować nacisk ?

  2. #22
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Ja myślę Miro, że to już coś z piórem nie tak się dzieje. Zobacz, czy Ci nie przymarzło. Ja tak któreś zimy miałem.

  3. #23
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Nie,nie przymarzło. Fakt ,że latem było ok. Ja bym tam podkręcił ale którą śrubą ?

  4. #24
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Akurat kręcenia tymi śrubkami bym się bał. Masz stare pióra jeszcze? Podmień na chwilę jak masz, albo zamień miejscami te co masz i zobacz, czy inaczej zbiera.

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Jutro się pobawię z tym ,chyba ,że będzie mroziło to brrrrrr to nie

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    W moim furaczu po stronie pasażera zostawia troszke na srodku. Wg schematu te elementy co podał @Charzun to nakretka i podkładka wiec jak tym poregulować nacisk ?
    Niestety mylilem sie i krecenie tymi srubkami nic nie da.. W e38 to byla regulacja a w e65 juz niestety nie. Do dzis nie zrobilem tego do konca.. Jestem pewny na 100% ze wycieraczki sa dobre bo zamienialem z innego e65 i jest to samo.. Szyba tez oryginalna..
    Jedyna mozliwosc jaka widze to sprezyna w ramieniu wycieraczki.. To ona dociaga pioro do szyby, jesli sie zuzyje to moze nie dociaga z odpowiednia sila.. Chcialem ja troche podgiąc ale moje uniwersalne wycieraczki swoja obudową uderzalyby w szybe podczas pierwszego ruchu.(oryginalne nie powinny) Wiem napewno ze minimalnie większe docisniecie na wycieraczke wystarczy aby dzialala poprawnie dlatego stawiam na sprezyne.
    HTN napisal ze mechanizm dostaje luzu i to tez jest prawda, wycieraczki wtedy nie pracują pod idealnym katem wzgledem szyby.

  7. #27
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    przerabiałem temat w e39 oraz audi całkiem niedawno. Trzeba wymienić sprężyny w ramionach, bądź kupić całe, bo nie zawsze sprężyna występuje oddzielnie. Nie wiem jak jest w e65.

    Po zabiegu jak ręką odjął. A też kombinowałem, że może to nie to...
    pozdrawiam Bartek

  8. #28
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Oglądałem to w ciepłym garażu i tam było ok a na dworze jak jest mróz i psiknę płynem to ta od pasażera trochę zostawia.
    Obstawiam pomału gumki do wymiany. Regulacji tam nie znalazłem :(
    Wiec albo gumki albo sprężyny jak @ttrol napisał. W lato było wszystko w porządku czy przy wolnej jezdzie czy na autostradzie.

  9. #29
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2016
    Posty
    49
    BMW
    E65
    Skąd
    Bolanda
    Miałem taki sam problem w e36-najpierw zmieniałem pióra, od boscha aero twin, alca, valeo, nie pamiętam, champion, bylo tego trochę, nic nie pomogło,
    Dociskałem tzn. Doginałem do szyby ramiona i dalej nic, kupiłem w aso nowe ori ramiona zamontował mechanik , przelecialem na nowo zestaw pieśni i tańca pt pióra i efekty byly mało zadowolające
    Myślę że tak jak wcześniej pisaliście - szyba jest porysowana (20 lat)
    Wymieniam auto.

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    511
    BMW
    E65 740d, 335i, 750dX
    Skąd
    LU
    Cytat Zamieszczone przez charzun Zobacz posta
    Niestety mylilem sie i krecenie tymi srubkami nic nie da.. W e38 to byla regulacja a w e65 juz niestety nie. Do dzis nie zrobilem tego do konca.. Jestem pewny na 100% ze wycieraczki sa dobre bo zamienialem z innego e65 i jest to samo.. Szyba tez oryginalna..
    Jedyna mozliwosc jaka widze to sprezyna w ramieniu wycieraczki.. To ona dociaga pioro do szyby, jesli sie zuzyje to moze nie dociaga z odpowiednia sila.. Chcialem ja troche podgiąc ale moje uniwersalne wycieraczki swoja obudową uderzalyby w szybe podczas pierwszego ruchu.(oryginalne nie powinny) Wiem napewno ze minimalnie większe docisniecie na wycieraczke wystarczy aby dzialala poprawnie dlatego stawiam na sprezyne.
    HTN napisal ze mechanizm dostaje luzu i to tez jest prawda, wycieraczki wtedy nie pracują pod idealnym katem wzgledem szyby.

    Kąt mozna ustawiac zarowno kierowcy jak i pasazera

Podobne wątki

  1. [elektryka] Jak zakonserwować silnik docisku wycieraczek?
    Przez Prezeslaw w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 28-02-2016, 23:31
  2. [mechanika] Regulacja docisku wycieraczki
    Przez Gwozdziu w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 05-07-2015, 16:54
  3. [skrzynia] 730d e65 2006r. Po wlaczeniu wycieraczek przelacza tryb skrzyni.
    Przez gizmo07 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 03-12-2012, 22:29
  4. [elektryka] wymiana mechanizm wycieraczek bmw e65 - silniczek
    Przez TYFI911 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 17-12-2011, 22:17
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-05-2009, 09:16

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •