Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Wątek: Jasne ledy na dziennych

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    169
    BMW
    F01 750ix
    Skąd
    Szydlowiec
    Na co Wam ten bialy obrys? Ma to funkcje tylko dekoracyjna, bo zolty kolor i tak jest lepiej widoczny.
    Za dwa lata wroci moda na zolte ringi tylko ledowe. I to bedzie charakterystyczne w bmw tak jak kiedys. Teraz kazdy nawet maly samochodzik ma biale ledy wiec jest to po prostu pospolite. Ot moda.

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2016
    Posty
    77
    BMW
    F01 740i
    Skąd
    Kraków
    To za 2 lata wsadzimy halogeny z powrotem ;)
    Moim zdaniem auto na bialym ringu wyglada ladniej wiec wymieniam.

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    85
    BMW
    teraz F02 730d i e38 730d ex 730d FL E65
    Skąd
    Warszawa
    MI cały czas wywala błąd po 30 min jazdy na białych ringach gasi je i że jest coś nie tak jak dla mnie efekt zadawalający jest ale ten bład wku.. a jak wykodować w sensie gdzie w warszawie??
    Dzieki

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2016
    Posty
    77
    BMW
    F01 740i
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez aretim5 Zobacz posta
    MI cały czas wywala błąd po 30 min jazdy na białych ringach gasi je i że jest coś nie tak jak dla mnie efekt zadawalający jest ale ten bład wku.. a jak wykodować w sensie gdzie w warszawie??
    Dzieki
    Kup sobie kabel na allegro za 70zl i jest masa informacji na necie jak to zrobic. Od razu sobie mape wrzucisz nowa.

  5. #15
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    85
    BMW
    teraz F02 730d i e38 730d ex 730d FL E65
    Skąd
    Warszawa
    ZEn sorry za glupie pytanie jaki kabel - taki obd zwyczajny?

  6. #16
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    2,992
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Kabel enet można zbudować samodzielnie. To tylko wtyk obd + kabel sieciowy i rezystor.


    Co do Esys'a, to może i są opisy na necie, ale nie jest to prosty program w obsłudze
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    169
    BMW
    F01 750ix
    Skąd
    Szydlowiec
    Kabel to moze i latwo jest zrobic, ale 95% ludzi nie da rady ogarnac softu, a juz przeliczenie bezterminowego kodu do map to wyzsza szkola jazdy. Te programiki nie dzialaja na polowie komputerow i wystepuja w kilkunastu wersjach.
    Jak sie jest laikiem to lepiej sie do tego nie zabierac. Droga przez mękę.

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    85
    BMW
    teraz F02 730d i e38 730d ex 730d FL E65
    Skąd
    Warszawa
    to jest tak ze może totalnym laikiem nie jestem ale na wszystkim też sie znać nie muszę i nie mam czasu na nauke i studiowanie teraz softu do BMW F02 jak za rok bym chciał latać już seria G.. wolał bym komuś zapłacić zeby mi wgrał tak samo z nową mapą bo tą co mam to 2013 a podobno 2016 jest MEGA.. wiec jak ktoś wie o kimś dobrym z wawy to proszę o pomoc Pozdrawiam

  9. #19
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2016
    Posty
    77
    BMW
    F01 740i
    Skąd
    Kraków
    pierwszy lepszy filmik na YT:
    https://www.youtube.com/watch?v=rr7KM9Iv3pc

    mozna ogladnac i samemu zobaczyc czy proste czy nie...

    jak ktos ma problem z kodem do mapy to moge pomoc - tutaj faktycznie chwile mi zajelo znalezienie wytlumaczenia jak ten kod sprawdzic do konkretnej mapy. i faktycznie z softem sa problemy czasem ale jak sie juz ma dobra wersje to potem wrzucasz update bez problemu.

  10. #20
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2013
    Posty
    85
    BMW
    teraz F02 730d i e38 730d ex 730d FL E65
    Skąd
    Warszawa
    dzieki ale mimo wszystko nie czuje się na siłach :*

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. E38 ledy tył
    Przez Przemo25 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-08-2015, 13:07
  2. [E38] Kodowanie świateł dziennych.
    Przez BMW750i w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 25-10-2013, 13:11
  3. [tuning] Ledy.. tylko które?
    Przez Kronos w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 24-04-2008, 07:44

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •