Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 96

Wątek: e65 zakup do 30tyś czy jest sens ?

  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    537
    BMW
    e38 728i
    Skąd
    rabka zdrój
    Blog
    1

    Post e65 zakup do 30tyś czy jest sens ?

    witam , to mój pierwszy post w dziiale e65 ;-) zastanawiam się nad kupnem e65 w cenie do ok. 30 tyś. czy jednak w tych pieniadzach uda sie kupic przedlifta sensownego? bo jak mam dac 40 tyś za przed lifta to wole dozbierac jeszcze 10 i za 50 tysi kupic 750 w polifcie . interesuje mnie najlepiej silnik 4.4 z lpg lub 3.0d który bedzie lepszy ( tańszy) w utrzymaniu? w benzynie , zwłaszcza w tych pieniadzach obawiam sie rurki i uszczelniaczy ze beda do roboty..

  2. #2
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    30 tys. za przedlifta to cena całkiem normalna. Rurka i uszczelniacze będą do roboty na 100% i musisz na to mieć $ gdzieś na boku chyba że było to robione ale bez faktur nie masz co wierzyć w cuda. Na dzień dzisiejszy kupił bym diesla 3.0d. N62 w tych przebiegach które ma 99% może szybko się przestać podobać.

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Ja kupilem 4.4 w LPG za 29tys i objawy uszczelniaczy sa ale sie tego nie boje ;)

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Bingo
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    401
    BMW
    E46 320Ci ,A8 D3 4,2
    Skąd
    Harklowa

    Post

    Za 30tys. można kupić sensowne E65 choć może to nie być łatwe. Ja aktualnie mam taki kupiony w tej granicy cenowej i jest OK.Co do awarii to moją byłą jeździ kumpel z przebiegiem już prawie 400 tys. i nic poważnego się nie dzieje. Z mojego doświadczenia w poszukiwaniach wynika ,że im lepiej wyposażony egzemplarz tym niestety w gorszym stanie :) Jeżeli chodzi o 730d to może Cię sporo więcej kosztować niż ewentualna wymiana uszczelniaczy czy nawet rurki. Diesel nie będzie tańszy w użytkowaniu i nie oszukujmy się jego przebieg będzie sporo większy. W N62 są jeszcze problemy z wyciekami na pokrywach zaworów czy rozrządu i parę innych pierdół - niestety te auta mają swoje lata i czasem coś trzeba zrobić ale tragedii nie ma.Chcesz kupić dobre ,zadbane auto poszukaj 735 - może troszkę słabszy (nieznacznie) ale często w lepszym stanie i mniej zamordowany. Miałem 3 szt. E65 i zawsze szukałem 745 a kupuję 735 hehe.
    Co do 750 po lifcie to 50tys. jest mało - wiem bo oglądałem kilka i to był koszmar.
    Jeżeli chodzi o LPG to akurat w tych silnikach nie jestem jego zwolennikiem ale jak już musi być to zdecydowanie lepiej jest zamontować samemu niż kupować z instalacją.
    Ostatnio edytowane przez Bingo ; 16-08-2015 o 18:40

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Przy odrobinie szczęścia kupisz za 30tyś normalne e65.Ale to loteria.Ja może będę sprzedawał po nowym roku i np.wiem że mam zadbane auto którym latam już piąty rok.Rurke zrobiłem ale do uszczelniaczy mi daleko.Poprostu nie napalaj się przy zakupie,a będzie dobrze.
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    537
    BMW
    e38 728i
    Skąd
    rabka zdrój
    Blog
    1
    raczej nie jestem z tych co sie napalaja przy zakupie ( e38 mnie tego nauczyła.. ) bardziej skłonny jestem właśnie do benzyny ale z kolei czesto jezdze "po miejscu" i tak duży silnik nie zawsze sie zdazy zagrzac a to napewno nie bedzie mu słuzyc ,ogólnie tak duzy silnik nadaje sie do jazdy na krótkich i średnich dystansach w 70% ?

    szukał bym raczej egzemplarza dopasionego . i drive od 2003 jest juz poprawiony czy od 2004 dopiero ? z tym jego szwankowaniem to chodzi " tylko" o to ze zacina sie i przeskakuje nagle kilka razy?

    a czy czasem nie jest tak ze skoro np. n62 ma nalotu 300tyś + to miało już robione uszczelniacze w wiekszosci egzemlarzy?
    takie auta miały już pewnie x włascicieli i możliwe ze ktoś był już zmuszony to zrobic

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar darekbb
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    1,518
    BMW
    E38 730iA 1995
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Ja zanim rusze to silnik chodzi z 5 min. W benzynie. Dlatego diesela nawet nie chce bo one sie dlugo rozgrzewają. Benzyna szybciej i lepiej znosi taka jazdę na krotkim dystansie ja najczęściej jadę 6 km w jedna stronę.

  8. #8
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Cytat Zamieszczone przez neo386 Zobacz posta
    szukał bym raczej egzemplarza dopasionego . i drive od 2003 jest juz poprawiony czy od 2004 dopiero ? z tym jego szwankowaniem to chodzi " tylko" o to ze zacina sie i przeskakuje nagle kilka razy?
    Tym się nie przejmuj, to pikuś , kropla w morzu , ziarnko piasku na pustyni. Co do microliftu to też MIT że po jest lepiej. Ktoś gdzieś kiedyś w pierwszych latach kupił ulepa po 5 dzwonach bo wtedy tylko takie do PL trafiały , były lutowane i się wszystko pierdzieliło i powstała historia że pierwsze e65 były awaryjne -elektryka.

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Jakub dodrze gada.Ja mam 2002 z maja i problebem jaki miałem to tylko końcówki hybrydowe mocy w L7 i poduszki jak zmieniałem tylne boczki pod rolety. L7 mam naprawione od 2 lat przez szpeca z radomia i gra bosko.

    Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez neo386 Zobacz posta
    witam , to mój pierwszy post w dziiale e65 ;-) zastanawiam się nad kupnem e65 w cenie do ok. 30 tyś. czy jednak w tych pieniadzach uda sie kupic przedlifta sensownego? bo jak mam dac 40 tyś za przed lifta to wole dozbierac jeszcze 10 i za 50 tysi kupic 750 w polifcie . interesuje mnie najlepiej silnik 4.4 z lpg lub 3.0d który bedzie lepszy ( tańszy) w utrzymaniu? w benzynie , zwłaszcza w tych pieniadzach obawiam sie rurki i uszczelniaczy ze beda do roboty..
    Moim zdaniem nie ma sensu jeśli martwią cię koszty utrzymania. E65 czy to z silnikiem 3.0d czy 4.4 V8 będzie na pewno droższe w utrzymaniu od twojego E38. Jeśli kupisz takie za ok. 30k to licz się z tym że pakiet startowy to przynajmniej z 5k i to w optymistycznym wariancie.

Podobne wątki

  1. [e38] Czy jest sens tak się bawić :)
    Przez janus w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 08-11-2014, 22:11
  2. [zawieszenie] Dołożenie S-EDC do e38 czy jest sens
    Przez 525d w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 04-09-2014, 10:55
  3. czy jest sens
    Przez 100szczesny w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-12-2012, 12:33
  4. Sens zmiany e38 na e65, jest czy go nie ma?
    Przez Saillupus w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 24-07-2011, 21:32
  5. [opony] 6,5 mm na zime??czy jest sens...
    Przez JACEKK. w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-09-2010, 11:10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •