Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: BMW 730i V8 automat , zmiana dyfra na krótszy

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    28
    BMW
    750 V12, X5 4.4 V8 , Hayabusa
    Skąd
    OJCÓW

    Post BMW 730i V8 automat , zmiana dyfra na krótszy

    Witam

    Posiadam E38 3.0 V8 ze starym automatem [6bieg] i wkurza mnie strasznie mulaste przyspieszenie do 100. Jest naprawde wd mnie żenujące, być moze to dlatego, ze mam X5 4.4 które o niebo lepiej przyspiesza, ale dzis nie o tym.

    Chciałem sie was poradzić czy zmianą dyfra na inny osiągne lepsze przyśpieszenie, chodzi mi dokladnie o to, aby samochód nie miał takich długich biegów [przy 200 mam 3700 obrotów] bo uważam ze to przez te długie biegi jest taki mulasty, w X5 biegi mam zdecydowanie krotsze i autko jest o wiele żwawsze do setki.

    Robił ktoś tutaj coś takiego? może ktoś wie gdzie i jaki moge kupić dyfer ? Zalezy mi na tym ponieważ sporo jezdze i denerwuje mnie strasznie ten muł,a sprzedawac go nie chce bo mam... oryginalny przebieg 178tys i samochod w naprawde idealnym stanie.

    Pozdrawiam

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2014
    Posty
    238
    BMW
    E39 528i sedan -> E30 324td touring -> E34 525i sedan -> E38 735iA
    Skąd
    Kołobrzeg
    chyba 5cio biegowy chciales napisac i zmiana dyfra by pomogla jesli bys taki "wynalazl"... ;]

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Kecaj
    Dołączył
    Apr 2012
    Posty
    903
    BMW
    E32 730i M60B30 '94, E36 328i Coupe '95, E34 520i Touring '96
    Skąd
    Ożarowice
    W codziennej jeździe wzrośnie Ci spalanie na krótszym dyfrze, większy hałas za sprawą wyższych obrotów. Znajomy ma w E32 most z M30 w M60 i teraz szuka z powrotem mostu z M60, bo bardzo to przeszkadza. Ogólnie odradzam. Chyba że masz coś kombinowane i most o większym przełożeniu niż fabrycznie założony.

    Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć, bo nikt za mnie nie umrze.
    3x BMW, 2x Mercedes-Benz, Alfa Romeo, Audi, Skoda, Hyundai, Peugeot - ponad podziałami jeśli chodzi o marki.
    E32 730i V8 '94 Calypsorot Metallic

  4. #4
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Zeswapuj M60B40 do tego załóż 6 gang i wtedy to będzie nieźle jeździć

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BsijZabsij
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    508
    BMW
    E38 728i manual, ex e34 525tds
    Skąd
    Mazury

    Post

    Albo wsadź manuala + most od 728 albo tds. 728i manual jest o wiele żwawszy niż 730iA ;) Coś koło 2s 0-100 różnicy. Pamiętam jak miałem 525tdsA, tam też jak tylko mu trochę depnąłem na 5ce to od razu na 4 redukował bo obrotomierz na 5ce by chyba przy 350 km/h zamykał ^^ Fajne o tyle, że jak toczyłeś się delikatnie to motoru w ogóle nie było słychać bo 2000 obr/min to jakoś przy 140 km/h miał ;)
    Ostatnio edytowane przez BsijZabsij ; 16-11-2014 o 09:08
    Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
    Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151

  6. #6
    Vip Vip Awatar Marecki7er
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    2,307
    BMW
    e32 740iA M62B44
    Skąd
    Wrocław
    Jakbyś zmienił to znowu v-max spadnie, jak masz 178tyś oryginalnego przebiegu to chowaj e32 pod koc a jeździj szybszym x5 :)

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BsijZabsij
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    508
    BMW
    E38 728i manual, ex e34 525tds
    Skąd
    Mazury
    Cytat Zamieszczone przez Marecki7er Zobacz posta
    Jakbyś zmienił to znowu v-max spadnie, jak masz 178tyś oryginalnego przebiegu to chowaj e32 pod koc a jeździj szybszym x5 :)
    E tam vmax to akurat najmniejszy problem... Gdzie u nas niby będzie 230 km/h jeździł? ;) A i po autobahnach też znowuż ciągle 200+ nie jeździsz :P Ale z jeżdżeniem x5 racja ;)
    Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
    Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151

  8. #8
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    28
    BMW
    750 V12, X5 4.4 V8 , Hayabusa
    Skąd
    OJCÓW

    Post

    Cytat Zamieszczone przez kierzko Zobacz posta
    chyba 5cio biegowy chciales napisac i zmiana dyfra by pomogla jesli bys taki "wynalazl"... ;]

    Mam 6 biegów, 6sty zalacza mi sie dopiero przy 120/130km/h jak ktoś nie wierzy moge nagrać filmik. Zdjęcie obrotów przy 200 tez mam dla niedowiarków.

    Nie wiem czy wszystkie te bmki mają takie dlugie biegi? Na autostradzie to jest luks, ale do codziennej jazdy to gówno za przeproszeniem.


    A dyfer od 728 nie byłby krotszy troche od mojego? no i czy pasowal.

    Mialem kiedys 728i i wydaje mi sie ze lepiej szla do setki niz ta 730... ale tamta szybciej te biegi zmieniala i byla zwawsza.

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    409
    BMW
    g11 740d xdrive
    Skąd
    Elbląg.Cork
    6 biegów ???podaj typ skrzyni

  10. #10
    Zaawansowany Użytkownik Awatar BsijZabsij
    Dołączył
    Sep 2013
    Posty
    508
    BMW
    E38 728i manual, ex e34 525tds
    Skąd
    Mazury
    Cytat Zamieszczone przez nordtrans Zobacz posta
    Mam 6 biegów, 6sty zalacza mi sie dopiero przy 120/130km/h jak ktoś nie wierzy moge nagrać filmik. Zdjęcie obrotów przy 200 tez mam dla niedowiarków.

    Nie wiem czy wszystkie te bmki mają takie dlugie biegi? Na autostradzie to jest luks, ale do codziennej jazdy to gówno za przeproszeniem.


    A dyfer od 728 nie byłby krotszy troche od mojego? no i czy pasowal.

    Mialem kiedys 728i i wydaje mi sie ze lepiej szla do setki niz ta 730... ale tamta szybciej te biegi zmieniala i byla zwawsza.
    Pisałem już że dyfer od 728 podejdzie, ewentualnie będziesz musiał przebić flansze ale to też żadna filozofia.
    Obecnie E38 728i 1995 manual, dunkelblau. Poprzednio E34 525tdsA 1992, granitsilber-metalic.
    Moje autko: http://7er.pl/showthread.php/33145-W...151#post395151

Podobne wątki

  1. Automat zmiana na manuala
    Przez talibek85 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-09-2013, 16:58
  2. Zmiana dyfra
    Przez seba_235 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 12-02-2013, 20:29
  3. [silnik] Zmiana skrzyni z manuala na automat w 3.0 r6
    Przez michaelp492 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 03-10-2012, 06:21
  4. Krótszy most do 728iA
    Przez djB_M_W w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 01-07-2011, 09:56
  5. [mechanika] Skrzynia biegów BMW 730i [E32] automat
    Przez hamannbkb w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 05-04-2010, 13:38

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •