Strona 5 z 7 PierwszyPierwszy ... 34567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 67

Wątek: Customowe felgi z 16" zrobione Customowe 19" by wheel-wide.com

  1. #41
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,243
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez ADASIO Zobacz posta
    Tak masz racje , a właściwie może je już mam :)

    A wiesz dla czego? bo są markowe, maja gwarancje,TUV i wszelkie aprobaty potrzebne w razie "W" i wiem na czym jeżdżę i że przy 2 tonach auta i szybkości 200+ nie rozlecą się.

    Jak Twój rozumiem kolega Staszek przedstawi mi takie same papiery, może i od niego kupie, ale póki co takich papierów nie przedstawił, więc jak dla mnie nie ma tematu.
    Staszek nie jest moim kolegą, choć dla mnie nie jest kimś anonimowym, bo w pewnych środowiskach jest postacią znaną. Nawet jeśli nie on sam to na pewno jego firma i jej dokonania. Trzeba tylko ruszyć trochę nos poza 7er.pl. Ja Ci już napisałem, a Staszek powtórzył:
    Cytat Zamieszczone przez staszek Zobacz posta
    W tych felgach zastepuje sie jedynie rotor innym, ktory zrobiony jest z oryginalnej felgi, czyli z dobrego materialu, ktory zapewniam Cie nie odbiega niczym od fabrycznego z felg skrecanych, sruby i ich ilosc zostaje od fabrycznych felg skrecanych, otwory sa wykonane z taka sama precyzja jak w oryginalnym rotorze
    Prościej i jaśniej nie można tego wytłumaczyć :) A 22" Asanti chętnie pomacam na Zlocie. Obym miał co ;)

    Phdream, przeczytaj moje wcześniejsze posty, a dowiesz się jak konstruuje się takie felgi i co do tego jest potrzebne.

    Bartos, czym różni się nawiercanie dziur w wyciętym rotorze od nawiercania dziur w wyprodukowanym rotorze?

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    156
    BMW
    e38
    Skąd
    zdolny śląsk
    Cytat Zamieszczone przez Martynka Zobacz posta
    Ja widziałem, i uważam również, że rotor z takiej felgi, projektowany od początku jako osobna część może mieć inną wytrzymałość niż rotor wycięty z felgi odlewanej jako całość.


    Ma taką samą wytrzymałość, jest nawet z tego samego stopu.
    Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 23-03-2014 o 20:26

  3. #43
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Staszku, a pokaż mi gdzie ja użyłem słowo otwór ?? Czy drogie to kwestia sporna, ja tam nikomu w portfel nie zaglądam.
    Sugerujesz mi, że nie miałem styczności z rotorem felgi skręcanej ??
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  4. #44
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    156
    BMW
    e38
    Skąd
    zdolny śląsk
    Cytat Zamieszczone przez Martynka Zobacz posta
    Sugerujesz mi, że nie miałem styczności z rotorem felgi skręcanej ??
    ja to sugeruję, a przynajmniej nie widziałeś dziewiczego rotoru, który ma dziurki na śruby nawiercane dopiero po fazie produkcji. Całkiem jak w customach

  5. #45
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,385
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Wg mnie trzeba na początku powiedzieć, że każda skręcana felga w szczególności 3tlg jest z góry skazana na mniejszą wytrzymałość niż ta z jednego kawałka, właśnie ze względu na ilość elementów. Czy to ori czy custom to robiona jest w podobny sposób, wyjątkiem mogą być kute felgi.

    Tak mówicie o jeździe over 200km/h, a ilu z Was przy takiej prędkości wpada w dziury itp ?? Po mieście chyba tyle nie latacie ?? A od samej prędkości felga się raczej nie pokrzywi, tak że jeśli chodzi o felgi "na śrubki" to to tak czy inaczej trzeba uważać nie ważne ile się jedzie.

    A wspomniane już parokrotnie Asanti itp z czym one są takie zayebiste czy niezniszczalne ?? Po prostu to jest masówa i w razie W dostajesz nową na gwarancji i tyle....
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  6. #46
    Doświadczony Użytkownik Awatar Martynka
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    1,232
    BMW
    735 iL
    Skąd
    Zabrze
    Cytat Zamieszczone przez maras82 Zobacz posta
    ja to sugeruję, a przynajmniej nie widziałeś dziewiczego rotoru, który ma dziurki na śruby nawiercane dopiero po fazie produkcji. Całkiem jak w customach
    Masz rację, rotory w moich BBS nie są dziewicze bo nie dość że na feldze już jeździły to jeszcze rozkręcane do renowacji były.

    Co do stopów i wytrzymałości już pisać mi się nie che, ale właśnie po to duże firmy wydają tysiące na testy i zaświadczenia żeby to nie była loteria.


    Powiem raz jeszcze, szacun, zarąbiste robisz felgi... do show carów.
    Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem...

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    245
    BMW
    e38 740
    Skąd
    Łódź
    A dziekuję.

  8. #48
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,243
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez Martynka Zobacz posta
    Masz rację, rotory w moich BBS nie są dziewicze bo nie dość że na feldze już jeździły to jeszcze rozkręcane do renowacji były.

    Co do stopów i wytrzymałości już pisać mi się nie che, ale właśnie po to duże firmy wydają tysiące na testy i zaświadczenia żeby to nie była loteria.


    Powiem raz jeszcze, szacun, zarąbiste robisz felgi... do show carów.
    Martynka, nosi Cię widze :P

    Po 1. chodziło o to czy widziałeś swoje rotory jak wyglądały przed wywierceniem dziur pod śrubki w fabryce. Jestem tak samo jak maras przekonany, że wyglądały jak te wycięte z tyc 16".

    Po 2. zaczynasz mylić podróbki z tym z czym mamy do czynienia w tym temacie. Ten "nieszczęsny" rotor został wykonany z felgi OEM, co do której jakości, stopu i wytrzymałości chyba nie można mieć obiekcji, bo przecież są to felgi produkowane na potrzeby BMW przez największe firmy w branży ;)

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik Awatar chytrusek
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    889
    BMW
    e38 740 M62B44
    Skąd
    Krasnystaw
    Obserwuję ten wątek od początku i miałem się nie wcinać, ale zmieniłem zdanie.
    Nie wiem czemu się tak zachwycacie, bo ja custom wyobrażam sobie inaczej. Te felgi, nie urażając ich wytwórcy, przypominają mi czasy komuny, gdy z gówna robiło się coś użytecznego. Ten produkt wg mnie nie wygląda, jak felga customowa (czyli unikalna, niepowtarzalna), ale jak garażowa przeróbka.
    Gdyby jeszcze rotor był uzyskany z mniej oklepanego modelu...
    Autorowi tematu życzę, aby zainwestował w obrabiarkę CNC i naprawdę popuścił wodze fantazji. Wtedy nikt nie będzie się zastanawiał nad certyfikatami, TUVami i innymi sratatami, tylko ustawi się w kolejce po nowy projekt i zapłaci więcej, niż wspomniane 10 tys.

  10. #50
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    tuczi77, a powiedz, czy same rotory (wiadomo że wiercony otwór przy otworze osłabi w tym miejscu materiał) są produkowane z materiałów o takiej samej wytrzymałości jak felgi odlewane w całości jako część jednolita?

    Absolutnie nie jestem przeciwnikiem tego co robi staszek i szanuje jego zdolności, próbuje tylko zrozumieć wytrzymałość jednych i drugich felg,
    i nawiąże jeszcze do tych sprężyn (bo był temat na forum i 99% postów było na nie), .... czy jak obetnę jeden zwój to będzie to bezpieczne dla mnie w podróżny?

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 07-10-2013, 18:35
  2. Jakie opony na felgi 20 cali 9" przód i tył 10.5"
    Przez FuBu w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 30-09-2011, 19:40

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •