,,,,co tak z tym plynem mieszacie znam ludzi co maja swoje 745i od kilku lat na zegarach ponad po 300tys km i jakos nikt nie nazeka na wyciek plynu....
,,,,co tak z tym plynem mieszacie znam ludzi co maja swoje 745i od kilku lat na zegarach ponad po 300tys km i jakos nikt nie nazeka na wyciek plynu....
Pozdr.
Greg38
UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - za³ó¿ temat i prze¶lij link a postaram siê odpowiedzieæ!
http://7er.pl
http://bmw.n-sacz.pl
http://bmw-diag.pl
http://obd-can.pl
http://auto-diag.de
Moje 730ld 232konie, pali mi 9l/100 w mie¶cie =) a latam jak szalony :]
NOW: BMW 730Ld 07' / Audi A5 QUATTRO 2.0TFSI 11'
EX: Volvo V50 2.4d SPORT 07' / Volvo S60 R 08'
witam wszystkich po d³ugiej nieobecno¶ci, przypomnê siê na szybko na wasze forum przyst±pi³em ok 2 lata temu by³em posiadaczem bmw e65 745 od pierwszego w³a¶ciciela.
ww pere³kê uda³o mi siê równie¿ sprzedaæ na forum wiêc jest w waszym posiadaniu... :) mam nadziejê ¿e wszystko z ni± ok
jestem na etapie szukania kolejnej e65 ni by³o mnie tu przez ponad rok przejrza³em wasze wpisy co nowego dzia³o siê w waszych samochodach i pytanie czy z biegiem czasu powinienem siê obawiaæ czego¶ spektakularnego w usterkach mojej przysz³ej 745????
my¶lê ¿e "rurka ch³odzenia" któr± wymienia³em plus regeneracja maglownicy ju¿ mnie nie zaskocz±, jednak celuje w 7 z lat 2002-2004 jednak to autko bêdzie ju¿ mia³o kilka latek i od pierwszego w³asæieciela ju¿ raczej go nie dostanê... przebiegi te¿ posz³y z biegiem lat do góry...
co s±dzicie o silniku 745...
i co by¶cie doradzili fachowym okiem...he 745 w wizuualnie fajnym stanie zaczynaj± sie od ok 22tys i szybuj± nawet do 40 tys z czego jak ogladam nie zawsza cena adekwatna jest do stanu... dziêki wam bardzo za odpowiedzi
W miêdzyczasie, co mi siê rzuci³o w oczy - mo¿esz popatrzeæ po poni¿szych has³ach:
- rurka, co ju¿ wiesz
- uszczelniacze zaworowe
- ko³o pasowe czasami pêka (przypad³o¶æ chyba wszystkich BMW)
- padaj±ce cewki, wypadanie zap³onu
- magiel (problem wielu e65/e66)
- krzywi±ce siê tarcze (tak samo, jak powy¿ej)
- zacieraj±cy siê 6-ty cylinder
- dzwoni±cy rozrz±d, czyli ³añcuch do wymiany
- wahacze sko¶ne czasami powoduj± bicie kiery
- alternator lub bateria powoduje choinki
- konwertery powoduj± falowania obrotów i lipne dzia³anie skrzyni
- skrzynia czasami podszarpuje lub niezbyt pracuje, co wymaga zastosowania "tricku" (znajdziesz na forum)
- zu¿ycie ³±cznika elastycznego i podpory wa³u
- wycieki z miski skrzyni
To tak na szybko, co mi na my¶l przysz³o. Niektórzy twierdz±, ¿e N62 (745i) to jeden z gorszych silników do 7er e65 pod wzglêdem awaryjno¶ci, choæ chyba najbardziej popularny.
Dodam jeszcze problem z valvetroniciem .
Moje prywatne zdanie: N62 to by³ ¶wietny motor jak by³ nowy ale niestety czas pokaza³ ,¿e to kiepska konstrukcja i do tego wykonana z kiepskich materia³ów. W BMW silniki odznaczone literk± "N" to nawet nie po³owa jako¶ci co w silnikach "M". Wiadomo ,¿e wszystko mo¿na naprawiæ ,jednak jak kupisz naprawdê zaniedbany egzemplarz w którym olej by³ wymieniany co 30 kkm to oka w nocy nie zmru¿ysz bo spêdzi Ci sen z powiek. O przeci±gu w portfelu ju¿ nawet nie mówiê. Ja bym na pewno N62 ju¿ wiêcej nie kupi³.
Ju¿ chyba ka¿dy wie ¿e najlepszy silnik do e65 to tylko i wylacznie trzy litrowa benzyna![]()
@DZUDA nie pier..l . Ja tego nie powiedzia³em ,¿e trzy litrowa Pb jest najlepsza. Na pewno daje psychiczny spokój. Nie wymaga takich inwestycji jak N62 i i jest du¿o mniejsze prawdopodobieñstwo awarii . Widaæ to doskonale po ró¿nicy w cenach na mobile.de.
Je¿eli komu¶ nie zale¿y na dzwiêku V8 to polecam. Daje radê wbrew obiegowej opinii tych, którzy nie jechali takim autem z tym motorem. Mo¿na kupiæ przecie¿ jeszcze diesla M57. No ale to zawsze klekot.
Dlaczego Ty w takim razie @Dzuda nie kupi³e¶ 745i tylko smrodziucha 730d ?
Czy¿by przerazi³o Ciê widmo awarii i kosztów z tym zwi±zanych ?
A mo¿e spalanie Pb ciê odstrasza³o.
Ja mia³em cztery czy piêæ lat temu 745i i co¶ mogê o tym powiedzieæ.
Oczywi¶cie ,¿e s± ch³opaki co tym je¿dz± po 7-8 lat i z³ego s³owa na ten silnik nie powiedz±. Np. Adasio czy Aldik. Oni niemniej jednak kupili auta dawno temu z ma³ym przebiegiem,dbali a wrêcz dbaj± o auto a tym bardziej o serwis ,wymieniaj± olej i wszystko inne co siê nale¿y. Takie auto owszem ,warto kupiæ ,ale.... Nikt takiego auta nie sprzedaje za ¶mieszn± kasê za któr± siê kupuje trzy lata m³odszego golfa albo E38 w miarê dobrym stanie. Jak kupisz zaniedbany egzemplarz to ¿yczê powodzenia. Drugie tyle co dasz za auto wsadzisz w niego ani siê nie obejrzysz.
Dlaczego kupi³em diesla? A no dlatego ze koszt przejechania 100km kosztuje mnie ~22zl. Po drugie latwo sie ingeruje w moc tego silnika a obecne ~300KM dostepne z dolnej granicy obrotow w zupelnosci mi wystarcza (malo kiedy wykorzystuje te mo¿liwo¶ci). Po trzecie mia³em juz 3.0d i bylem z niego zadowolony.
Awarie wersji benzunowych owszem tez mialem na uwadze
Ostatnio edytowane przez Dzuda ; 21-06-2017 o 08:07