Strona 5 z 14 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 41 do 50 z 136

W±tek: Jak± wersjê silnikow± E-65 wybraæ...???

  1. #41
    Zaawansowany U¿ytkownik Awatar Sebol
    Do³±czy³
    Dec 2007
    Posty
    251
    BMW
    e60
    Sk±d
    ¦wietoch³owice
    ,,,,co tak z tym plynem mieszacie znam ludzi co maja swoje 745i od kilku lat na zegarach ponad po 300tys km i jakos nikt nie nazeka na wyciek plynu....

  2. #42
    7er Freak Awatar Greg38
    Do³±czy³
    May 2007
    Posty
    4,298
    BMW
    F02 750LxD E65 745i Prins VSI E38 740i Prins VSI
    Sk±d
    DE/PL
    Blog
    18
    Cytat Zamieszczone przez Sebol Zobacz posta
    ,,,,co tak z tym plynem mieszacie znam ludzi co maja swoje 745i od kilku lat na zegarach ponad po 300tys km i jakos nikt nie nazeka na wyciek plynu....

    Oj przyjdzie, predzej czy pozniej ;D, ale jeden zrobil 400000 km zanim sie rozszczelni³o
    Pozdr.

    Greg38

    UWAGA! Pomagam poprzez forum a nie PW lub GG! Masz pytanie - za³ó¿ temat i prze¶lij link a postaram siê odpowiedzieæ!




    http://7er.pl
    http://bmw.n-sacz.pl
    http://bmw-diag.pl
    http://obd-can.pl
    http://auto-diag.de

  3. #43
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Oct 2010
    Posty
    179
    BMW
    e66 730Ld
    Sk±d
    Pu³awy
    Moje 730ld 232konie, pali mi 9l/100 w mie¶cie =) a latam jak szalony :]
    NOW: BMW 730Ld 07' / Audi A5 QUATTRO 2.0TFSI 11'
    EX: Volvo V50 2.4d SPORT 07' / Volvo S60 R 08'

  4. #44
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Do³±czy³
    May 2007
    Posty
    4,134
    BMW
    740i
    Sk±d
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez Greg38 Zobacz posta
    Oj przyjdzie, predzej czy pozniej ;D, ale jeden zrobil 400000 km zanim sie rozszczelni³o
    Albo juz 200tkm wczesniej za starego wlasciciela zostaly wymienione oringi na nowe :D

    Ostatnio edytowane przez BOSS ; 26-02-2011 o 23:05
    Ka¿dy cz³owiek jest jak ksi±¿ka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkowaæ te z³e !!!

  5. #45
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Apr 2015
    Posty
    64
    BMW
    e65
    Sk±d
    katowice
    witam wszystkich po d³ugiej nieobecno¶ci, przypomnê siê na szybko na wasze forum przyst±pi³em ok 2 lata temu by³em posiadaczem bmw e65 745 od pierwszego w³a¶ciciela.
    ww pere³kê uda³o mi siê równie¿ sprzedaæ na forum wiêc jest w waszym posiadaniu... :) mam nadziejê ¿e wszystko z ni± ok
    jestem na etapie szukania kolejnej e65 ni by³o mnie tu przez ponad rok przejrza³em wasze wpisy co nowego dzia³o siê w waszych samochodach i pytanie czy z biegiem czasu powinienem siê obawiaæ czego¶ spektakularnego w usterkach mojej przysz³ej 745????
    my¶lê ¿e "rurka ch³odzenia" któr± wymienia³em plus regeneracja maglownicy ju¿ mnie nie zaskocz±, jednak celuje w 7 z lat 2002-2004 jednak to autko bêdzie ju¿ mia³o kilka latek i od pierwszego w³asæieciela ju¿ raczej go nie dostanê... przebiegi te¿ posz³y z biegiem lat do góry...
    co s±dzicie o silniku 745...
    i co by¶cie doradzili fachowym okiem...he 745 w wizuualnie fajnym stanie zaczynaj± sie od ok 22tys i szybuj± nawet do 40 tys z czego jak ogladam nie zawsza cena adekwatna jest do stanu... dziêki wam bardzo za odpowiedzi

  6. #46
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar HTN
    Do³±czy³
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Sk±d
    okolice Frankfurtu / Wroc³aw / Kotlina K³odzka
    W miêdzyczasie, co mi siê rzuci³o w oczy - mo¿esz popatrzeæ po poni¿szych has³ach:
    - rurka, co ju¿ wiesz
    - uszczelniacze zaworowe
    - ko³o pasowe czasami pêka (przypad³o¶æ chyba wszystkich BMW)
    - padaj±ce cewki, wypadanie zap³onu
    - magiel (problem wielu e65/e66)
    - krzywi±ce siê tarcze (tak samo, jak powy¿ej)
    - zacieraj±cy siê 6-ty cylinder
    - dzwoni±cy rozrz±d, czyli ³añcuch do wymiany
    - wahacze sko¶ne czasami powoduj± bicie kiery
    - alternator lub bateria powoduje choinki
    - konwertery powoduj± falowania obrotów i lipne dzia³anie skrzyni
    - skrzynia czasami podszarpuje lub niezbyt pracuje, co wymaga zastosowania "tricku" (znajdziesz na forum)
    - zu¿ycie ³±cznika elastycznego i podpory wa³u
    - wycieki z miski skrzyni

    To tak na szybko, co mi na my¶l przysz³o. Niektórzy twierdz±, ¿e N62 (745i) to jeden z gorszych silników do 7er e65 pod wzglêdem awaryjno¶ci, choæ chyba najbardziej popularny.

  7. #47
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar miro
    Do³±czy³
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Sk±d
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Dodam jeszcze problem z valvetroniciem .
    Moje prywatne zdanie: N62 to by³ ¶wietny motor jak by³ nowy ale niestety czas pokaza³ ,¿e to kiepska konstrukcja i do tego wykonana z kiepskich materia³ów. W BMW silniki odznaczone literk± "N" to nawet nie po³owa jako¶ci co w silnikach "M". Wiadomo ,¿e wszystko mo¿na naprawiæ ,jednak jak kupisz naprawdê zaniedbany egzemplarz w którym olej by³ wymieniany co 30 kkm to oka w nocy nie zmru¿ysz bo spêdzi Ci sen z powiek. O przeci±gu w portfelu ju¿ nawet nie mówiê. Ja bym na pewno N62 ju¿ wiêcej nie kupi³.

  8. #48
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Do³±czy³
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Sk±d
    Sandomierz
    Ju¿ chyba ka¿dy wie ¿e najlepszy silnik do e65 to tylko i wylacznie trzy litrowa benzyna

  9. #49
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar miro
    Do³±czy³
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Sk±d
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Dzuda Zobacz posta
    Ju¿ chyba ka¿dy wie ¿e najlepszy silnik do e65 to tylko i wylacznie trzy litrowa benzyna
    @DZUDA nie pier..l . Ja tego nie powiedzia³em ,¿e trzy litrowa Pb jest najlepsza. Na pewno daje psychiczny spokój. Nie wymaga takich inwestycji jak N62 i i jest du¿o mniejsze prawdopodobieñstwo awarii . Widaæ to doskonale po ró¿nicy w cenach na mobile.de.
    Je¿eli komu¶ nie zale¿y na dzwiêku V8 to polecam. Daje radê wbrew obiegowej opinii tych, którzy nie jechali takim autem z tym motorem. Mo¿na kupiæ przecie¿ jeszcze diesla M57. No ale to zawsze klekot.
    Dlaczego Ty w takim razie @Dzuda nie kupi³e¶ 745i tylko smrodziucha 730d ?
    Czy¿by przerazi³o Ciê widmo awarii i kosztów z tym zwi±zanych ?
    A mo¿e spalanie Pb ciê odstrasza³o.
    Ja mia³em cztery czy piêæ lat temu 745i i co¶ mogê o tym powiedzieæ.
    Oczywi¶cie ,¿e s± ch³opaki co tym je¿dz± po 7-8 lat i z³ego s³owa na ten silnik nie powiedz±. Np. Adasio czy Aldik. Oni niemniej jednak kupili auta dawno temu z ma³ym przebiegiem,dbali a wrêcz dbaj± o auto a tym bardziej o serwis ,wymieniaj± olej i wszystko inne co siê nale¿y. Takie auto owszem ,warto kupiæ ,ale.... Nikt takiego auta nie sprzedaje za ¶mieszn± kasê za któr± siê kupuje trzy lata m³odszego golfa albo E38 w miarê dobrym stanie. Jak kupisz zaniedbany egzemplarz to ¿yczê powodzenia. Drugie tyle co dasz za auto wsadzisz w niego ani siê nie obejrzysz.

  10. #50
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Do³±czy³
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Sk±d
    Sandomierz
    Dlaczego kupi³em diesla? A no dlatego ze koszt przejechania 100km kosztuje mnie ~22zl. Po drugie latwo sie ingeruje w moc tego silnika a obecne ~300KM dostepne z dolnej granicy obrotow w zupelnosci mi wystarcza (malo kiedy wykorzystuje te mo¿liwo¶ci). Po trzecie mia³em juz 3.0d i bylem z niego zadowolony.

    Awarie wersji benzunowych owszem tez mialem na uwadze
    Ostatnio edytowane przez Dzuda ; 21-06-2017 o 08:07

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •