Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 11 do 20 z 36

W±tek: Kto mo¿e pomóc ogarn±æ AKME + 1xGold + 2xTaurus Matrix (by FACH)

  1. #11
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jan 2012
    Posty
    98
    BMW
    740iA
    Sk±d
    podlasie
    Chodzi³o mi o to, ¿e je¶li chce siê stroiæ na mapki to dodatkowy czujnik jak najbardziej w starszych map sensorach musi byæ, ale takie strojenie nie jest w 100% dok³adne.
    Najlepiej jest stroiæ na sondê szerokopasmow± po AFR i do tego nie potrzebujemy dodatkowego czujnika bo regulowaæ siê da bez niego.

  2. #12
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Do³±czy³
    Oct 2008
    Posty
    12,304
    BMW
    E32 740iA
    Sk±d
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Niestety nadal aktualne... :-/

    Na lpg-forum 2 tematy za³o¿one i w sumie to nadal nic :( Ehhh...

    P.S. TUTAJ jeden z nich, bo nie chcê ca³ego przepisywaæ :-/
    Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 04-06-2012 o 18:58

  3. #13
    studiomaxmedia.com Vip Awatar extino
    Do³±czy³
    Aug 2010
    Posty
    652
    BMW
    BMW E32 740i V8 M62 1992 SHADOWLINE/E38 750i V12 M73 1999 / E65 745i V8 2002
    Sk±d
    Poland
    Hej za jakie¶ 2-3 tygodnie wybieram siê w okolice opola to moge ogarn±æ twoj± instalkê, czujniki kalibracyjne i fejsa te¿ mam. ew. jak by¶ by³ w okolicach poznania to tez mo¿na by siê zgadaæ to podjadê

  4. #14
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Do³±czy³
    Oct 2008
    Posty
    12,304
    BMW
    E32 740iA
    Sk±d
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Na razie odezwa³ siê do mnie na tamtym forum kole¶ i mówi, ¿e ogarnie jak przyjadê.

    Teraz wola³bym siê skupiæ na tym co opisa³em w w±tku, który poda³em w poprzednim po¶cie.

  5. #15
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jan 2012
    Posty
    98
    BMW
    740iA
    Sk±d
    podlasie
    Patrz±c po zdjêciach to nie wygl±da naprawdê ciekawie.
    Kolektor wywiercony karygodnie.Nale¿y zdj±æ i od nowa nawierciæ poprawnie kolektor, a stare nawierty za¶lepiæ.
    Wyrównaæ i maxymalnie obci±æ wê¿yki wtryskiwacze-> kolektor.
    Dorobiæ kompensacjê miedzy listwami.
    Sprawdziæ czy mied¼ nie jest zagiêta bo patrz±c na t± przy reduktorze to kiepsko to widzê-> najlepiej wymieniæ na przewód elastyczny FARO.
    Zmodyfikowaæ wielozawór w butli lub wymieniæ na wielozawór extra.
    Sprawdziæ czy nie odkleja siê gumka w regulatorze ci¶nienia w reduktorze.
    Ustawiæ od podstaw a i tak to nie bêdzie chodzi³o w 100% dobrze.
    Pozdrawiam.

  6. #16
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Do³±czy³
    Oct 2008
    Posty
    12,304
    BMW
    E32 740iA
    Sk±d
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Pysiek, dziêkujê za zainteresowanie...

    Ja wiem, ¿e instalacja jest bardzo s³aba i przestarza³a. Nie spodziewam siê po niej cudów ani np. nie zamarzania Golda. Jednak do zwyk³ej jazdy na co dzieñ do tej pory w zupe³no¶ci wystarcza³a, a rzeczy które opisa³e¶ wi±¿± siê w zasadzie z zakupem kompletnie nowej instalki (np. Stag 300-8 ISA2 + Hanki), na któr± mnie po prostu aktualnie nie staæ.

    Jestem umówiony w PL z Caniggi±, ale chcia³bym te 1000km z Holandii przejechaæ bez stresu, dlatego je¶li móg³bym prosiæ: skupmy siê na ustawieniu tego szajsu "jako tako" a resztê zrobiê w PL.

    Czekam na jakie¶ sugestie.

    Z tego co pamêtam, ¿eby dostaæ siê do czujnika ci¶nienia musia³bym wyj±æ ca³y reduktor, a na to nie mam niestety warunków :/ Z tego co zaobserwowa³em to skoki ci¶nienia wystêpuj± podczas opadów deszczu, a wiêc wilgoci. Dzi¶ rano pada³o, by³o ok. 8stC i mia³em problemy, a teraz wieczorem wszystko wysch³o, by³ +17stC i jest OK. Mo¿e to mieæ zwi±zek z jak±¶ elektronik±?

  7. #17
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jan 2012
    Posty
    98
    BMW
    740iA
    Sk±d
    podlasie
    Mo¿e wi±zka ma lekkie przebicie i fa³szuje lub wtyczka nie ³±czy.
    Obejrzyj to od a do zet, a wtyczki spryskaj chocia¿ wd 40.
    Caniggia napewno ci to ogarnie.
    Co do regulacji na szybko i t³umacz±c prosto aby dolecieæ do domu bez stresu no to jed¼ na regulacjê z laptopem i wtedy kiedy szarpie w tym miejscu podno¶ lub opuszczaj mno¿nik (czerwona kreska) tam gdzie aktualnie znajduje siê zielona kropka w celu poprawienia pracy.Kropki czerwone jak zapewne wiesz mo¿esz sobie przesuwaæ po czerwonej linii.
    Pozdro.

  8. #18
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Do³±czy³
    Oct 2008
    Posty
    12,304
    BMW
    E32 740iA
    Sk±d
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez pysiek Zobacz posta
    Co do regulacji na szybko i t³umacz±c prosto aby dolecieæ do domu bez stresu no to jed¼ na regulacjê z laptopem i wtedy kiedy szarpie w tym miejscu podno¶ lub opuszczaj mno¿nik (czerwona kreska) tam gdzie aktualnie znajduje siê zielona kropka w celu poprawienia pracy.Kropki czerwone jak zapewne wiesz mo¿esz sobie przesuwaæ po czerwonej linii.
    Ooooo! I to jest jaki¶ trop. Bêdê próbowa³ i dam znaæ ;)



    EDIT:

    Poprawione. Tak wygl±da to po Twoich sugestiach. Problemem by³ segment A (by³o -5%). Podci±gn±³em do +2 i siê uspokoi³o. Dla ¶wiêtego spokoju podbi³em te¿ segment B z 0 na +1.


    Kolejna sprawa jak± chcia³bym poruszyæ to problem z tymi czasami wtrysków. Zauwa¿y³em ¿e kiedy auto pracuje na gazie i kiedy prze³±czam pojedynczo wtryski na Pb to:
    - sekcja 1-4 silnik zaczyna kuleæ
    - sekcja 5-8 te¿ lekko siada, ale nie jest to tak wyra¼ne jak w sekcji 1-4

    Czy mogê to jako¶ sam spróbowaæ skorygowaæ? Chodzi mi o takie przestawienie sekcji 1-4 ¿eby chocia¿ zbli¿yæ siê kultur± pracy do sekcji 5-8.


    I jeszcze jedno. Ci¶nienie reduktora ustawi³em z 1,05 na 1,15. Sprawdzone na drodze i trzyma w miarê dobrze. Wahania przy mocniejszym przyspieszaniu s± rzêdu 0,1, wiêc chyba dramatu nie ma (na oko laika).
    Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 06-06-2012 o 20:18

  9. #19
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jan 2012
    Posty
    98
    BMW
    740iA
    Sk±d
    podlasie
    Je¶li przestawi³e¶ ci¶nienie to od nowa nale¿y ustawiæ instalkê.
    Tak naprawdê bez sondy szerokopasmowej, lub pod³±czonych sond zwyk³ych pod instalacjê lpg lub czujnika kalibracyjnego niewiele zdzia³asz bo regulacja jest bardzo trudna.
    Jak nie szarpie to dojedziesz sobie do Canigii a on ci to wszystko ogarnie.
    Je¶li jeste¶ uparty to dawaj znaæ a bêdziemy po kolei niwelowaæ b³edy

  10. #20
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Do³±czy³
    Oct 2008
    Posty
    12,304
    BMW
    E32 740iA
    Sk±d
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez pysiek Zobacz posta
    Je¶li przestawi³e¶ ci¶nienie to od nowa nale¿y ustawiæ instalkê.
    Masz na my¶li autokalibracjê? No i przede wszystkim czy to ci¶nienie jest prawid³owe czy powinno byæ wiêksze albo mniejsze?



    Cytat Zamieszczone przez pysiek Zobacz posta
    Je¶li jeste¶ uparty to dawaj znaæ a bêdziemy po kolei niwelowaæ b³edy
    Uparty zawsze by³em, wiêc chêtnie bym w tym z rozs±dkiem pogrzeba³ :) Dawaj sugestie, a ja bêdê to próbowa³ wykonaæ.

Podobne w±tki

  1. Jak bardzo mo¿e nam pomóc VIN ;)
    Przez Don Pandini w dziale NA KA¯DY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 12-05-2011, 19:56
  2. Kto zechce pomóc przy instalacji Inpa
    Przez FuTuRee w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 15-02-2011, 17:06
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 15-11-2010, 16:20
  4. Ciekawe kto jest najm³odszy a kto najstarszy?
    Przez LUKASZWBO w dziale NA KA¯DY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 52
    Ostatni post / autor: 27-08-2009, 19:44
  5. Listwy Matrix vs Valtek
    Przez Individual23 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 06-04-2009, 21:43

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •