Zakładał ktos springi m-tech na przód do e32?
Chodzi mi z e34 v8 do e32 v8 lub od jakiej kolwiek e34 z zawieszeniem m-technik do e32 v8?
Jesli tak czy ma ktos zdjęcia jak to usiadło i jak jest z twardoscią?
z góry dzięki
Zakładał ktos springi m-tech na przód do e32?
Chodzi mi z e34 v8 do e32 v8 lub od jakiej kolwiek e34 z zawieszeniem m-technik do e32 v8?
Jesli tak czy ma ktos zdjęcia jak to usiadło i jak jest z twardoscią?
z góry dzięki
Z tego co pamiętam to xsilver tak właśnie ma na przodzie: M60 + springi M5.
~wysłane poprzez Tapatalk
W moim temacie powitalnym znajdziesz taki zestaw : springi i amory -60mm z e34
Wg. wymiarów fabrycznych siadła ok 35mm. Wcześniej miałem sprężyny H&R dedykowane do e32 v8 i v12 -40mm i było minimalnie niżej - ale przez to, że były progresywne, to samochód bardziej "siadał" na wybojach drogi. Te też są progresywne, ale nie aż tak bardzo.
Odboje przyciąłem ok 35mm - czyli tyle o ile obniżają sprężyny (po przycięciu o 20mm czuć było na większych nierównościach, że kolumna opiera się na odboju).
Kumam, czyli pakując do m60b40 springi z m5 uzyskam efekt -35mm tak? Bo sprężyny do zawiechy m-technik w e34 v8 byly chyba inne niż do m5?
Tu dla porównania masz AP do silników R6 zamontowane w moim M60B40. Na pudełku jest napisane -40, ale siadło chyba więcej (nie wiem, bo nie mierzyłem). Felgi 18". Moim zdaniem AP są bardzo komfortowe.
Tył to Finntec -25 bodajże...
EDIT: Finntec to jednak -20, ale w kole jest butla z gazem, więc też pewnie ciut więcej siedzi. A tu masz jak to wygląda na 225/60R15 zaraz po montażu.
http://7er.pl/showthread.php/6597-e3...l=1#post238310
Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 27-02-2012 o 21:25
a ja miałem dość mocno obniżoną e32 i uważam że lepiej się prowadzi na seryjnym zawieszeniu. Chodzi głównie o hamowanie. Na obniżonym koła się "rozłażą", kąt pochylenia jest dość mocno ujemy i nie ma przyczepności. Dodatkowo jak są dziury i mocno się hamuje to przód ciągle dobija do odbojów co oznacza hamowanie na sztywnym zawieszeniu = brak amortyzatorów.