Strona 5 z 13 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 122

Wątek: Witam ponownie z E38

  1. #41
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    W końcu znalazłem trochę czasu, żeby rozwikłać kwestię portu usb w bagażniku. Po rozebraniu navi oraz osłony znalazłem Odłączony emulator zmieniarki Dension Gateway 300 (coś takiego). Urządzenie jest podpięte na 12 pinowe prostokątne standardowe złącze od zmieniarki CD. Wnioskuje więc, że nic nie trzeba przerabiaćw instalacji.



    Po podpięciu wszystko działa bardzo fajnie:) W wolnej chwili postaram się poprowadzić kabelek usb do schowka.
    Dodatkowo udało się wgrać spolszczenie szerokiej Navi i zaktualizować soft to wersji 3-1/66. Pozostaje jeszcze uruchomić nawigację. Mam jakąś płytkę z mapą z 2009 roku, ale coś wypluwa;/

    1go Grudnia została założona instalacja LPG:
    - Wtryski Hana2000 zielone
    - reduktory 2x Shark 1200 (zobaczymy jak się to będzie sprawować)
    - butla 70L
    - przewody plastikowe/gumowe fi 8 do reduktorów i fi 6 do wtrysków
    - centralka lpg tech 318 (ponoć wszystko jest identyczne jak w stagu 300 isa2)

    Puki co instalacja się układa. Spalanie powoli spada do sensownych wartości ale wywala mi cały czas bład za bogaty skład mieszanki. Na pewno trzeba będzie podregulować.

    Instalka wygląda tak:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20111203_001.jpg
Wyświetleń:	74
Rozmiar:	98.5 KB
ID:	3813Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20111203_002.jpg
Wyświetleń:	64
Rozmiar:	97.5 KB
ID:	3814

    Uploaded with ImageShack.us

    No i muszę powalczyć z pokrywą, żeby to łądnie zakryć. Czy ktoś podnosił te uchwyty trzymające pokrywe? Zamknie się wtedy maska?
    Ostatnio edytowane przez jonash ; 16-02-2012 o 18:53

  2. #42
    Maciej Vip Awatar sennapowieka
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    3,296
    BMW
    ORIENT
    Skąd
    O N A
    Cytat Zamieszczone przez jonash Zobacz posta
    mapą z 2009 roku
    ori ? ?
    Pewność na każdym kilometrze ...

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Acerbus
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    182
    BMW
    E38 735iA 1999 SHADOW LINE
    Skąd
    Poznań
    jonash gdybyś miał więcej wolnego czasu i chęci zrób proszę jakieś fotki tej instalacji.
    ciekawy jestem jak to jest tam zainstalowane.

  4. #44
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    Cytat Zamieszczone przez sennapowieka Zobacz posta
    ori ? ?
    Z neta wypalona na cd. Pewnie coś się nie tak nagrało. Nagrywałem prędkością 10x. Bo nowsze to są tylko do MK4?

    Udało mi się zdobyć wszystkie płytki do navi 2009/2010 i działa poprawie:)
    Ostatnio edytowane przez jonash ; 08-12-2011 o 12:04

  5. #45
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    Cytat Zamieszczone przez Acerbus Zobacz posta
    jonash gdybyś miał więcej wolnego czasu i chęci zrób proszę jakieś fotki tej instalacji.
    ciekawy jestem jak to jest tam zainstalowane.
    Popstrykałem kilka zdjęć, ale nie wiem czy będą przydatne:


    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    Ostatnio znalazłem chwilkę dla auta i miejsce do pogrzebania. Postanowiłem więc zrobić małe przegląd silnika:
    - wymiana oleju na Motul 8100 X-CESS 8L
    - wymiana filtrów: paliwa, oleju, powietrza (wszystkie Boscha)
    - wymiana świec (NGK 30 V-LINE), ale nie wiem czy dobrze bo auto ma LPG.
    Zrzuciłem też miskę, żeby sprawdzić pompę oleju, ale trzymała się mocno, więc założyłem nowa uszczelkę.





    Filtr oleju rozpadł się przy wyciąganiu (olej miał już 30 tyś syntetyk Shella 5w30), także zdążyłem w ostatniej chwili. Stare filtry były Knehta. Filtr paliwa był z 2006r! Powietrza pewnie też.



    Do wymiany jeszcze pójdą klocki w najbliższym czasie, jak tylko się uporam z zagubioną antykradzieżówką:D
    Ostatnio edytowane przez jonash ; 07-02-2012 o 23:39

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    Na szybko świeżo po umyciu trzy fotki z komórkowca:P





  8. #48
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    36
    BMW
    740iA e38
    Skąd
    Bilcza/Kielce
    filtr oleju wyglada jak po przegrzaniu silnika.

  9. #49
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jonash
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    387
    BMW
    Było E38 740iA '01 | 318 TDS Touring '97
    Skąd
    Koszalin
    Jakieś objawy przegrzania można zauważyć? Bo autko śmiga normalnie:)

  10. #50
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    36
    BMW
    740iA e38
    Skąd
    Bilcza/Kielce
    zazwyczaj slabnie po rozgrzaniu. W troche gorszym stanie wyjmowalem ostatnio filtr oleju z e39 3.0 diesel. doslownie 100 kawalkow. Auto zrobilo 1000km praktycznie bez chlodzenia. jezdzi bez remontu, jest slabe.Sprawdz sobie wiskoze, teraz jest zimno, jak bedziesz mial zimny silnik np. po nocy zlap za wiatrak na nie odpalonym silniku i sprawdz czy lekko sie obraca, pozniej rozgrzej silnik, zgas go i sprawdz czy wiatrak stawia zdecydowanie wiekszy opor niz na zimnym silniku. jesli tak to wiskoza jest OK :)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •