-
Początkujący Użytkownik
ach, no widzisz musze sie jeszcze duzo naczytac zeby cos wiedziec ;) myslalem ze B44 sa tylko z vanosem :)
PS to byly w koncu m60b44 ? czy to juz byl silnik m62b44 ?
EDIT: M62 nie chce :D moze glupio robie, ale boje sie ze trafie na swapa i nie bede umial rozroznic czy jest z vanosem czy bez, a tak 4.0 nie mialy vanosa takze zostane przy m60b40, pozatym balbym sie ze trafie na m62TU ktory to jest znany z przypadlosci pokazanych na zdjeciach : http://forums.bimmerforums.com/forum....php?t=1170064 Naprowadzcie mnie jesli sie myle. pozdr
EDIT2: tzn wiem juz ze m62TUB44 byl w e38 od 1999r a ja nie szukam polifta, tylko miedzy rokiem panskim 94 a 97/8. z tego co czytalem jednak czesto mozna spotkac sie ze zjawiskiem swapowania silnika zamiast remontowania... i badz pan "mondry" ... szukam zdecydowanie m60b40, problem odkrecajacej sie srobki pompy oleju to dla mnie (mojego mechanika) nie problem.
Ostatnio edytowane przez etrone ; 19-09-2011 o 15:16
-
Doświadczony Użytkownik
tak, masz racje pomyliłem się, chodziło mi o m62b44, a od wersji z vanosami różni go obudowa więc nie tak łatwo się pomylić. To co pokazałeś na zdjęciach to przykład niezmieniania oleju, i/lub zalania specyfiku jak motodoktor by tylko wyciszyć prace silnika przed sprzedadzą, po prostu zwykłe zaniedbanie i głupota poprzedniego właściciela. Poza tym m60b40 miał środek pokryty nikasilem http://forums.eurocca.net/showthread...em-with-M60B40 co przy złej benzynie może doprowadzić do sporych kosztów, M62 ma już alusil który jest sporo odporniejszy na paliwo i temperatury
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M60
-
Początkujący Użytkownik
tak, wlasnie przedtem jak szukalem modeli m60 przeczytalem o tym na wiki :D ale podobno duze prawdopodobienstwo ze jak do tej pory jezdzil to juz bedzie jezdzil, albo mial zmieniany silnik w ramach gwarancji, ale czy naszego paliwa to dotyczy ? czy gazu ? gaz chyba nie moze zamarznac przy wiekszych predkosciach bo by zubozala mieszanka... no racja m62b44 bez vanosa bylby najlepsiejszy :D bylebym sie tylko nie pomylil przy zakupie, zwlaszcza ze mam zamiar udezyc na niemcy :/
-
Doświadczony Użytkownik
wersja TU była w modelu po liftingu czyli gdzieś 1998,10, różnica jest znaczna
M62B44
płaska pokrywa i po prawej obok zaślepki + widać (w takim wyżłobieniu) sprężynę sterowania przepustnicy.
M64TUB44

pełniejsza obudowa i elektroniczna przepustnica więc nie można sobie przygazować z komory .
Ogólnie jak ja miałbym brać to wersje z vanosami (może dlatego że polift bardziej mi się podoba. ) A zeby cie utwierdzić w przekonaniu to prosze http://7er.pl/showthread.php/12495-P...po-lift-pomocy, chociaż np wielu użytkowników z wersją z vanossami jest zadowolona
-
Początkujący Użytkownik
musze sie z tym przespac :D wiem ze vanos lepszy, mniejsze spalanie, nizej polozony moment obrotowy... Ale boje sie remontu vanosa/ow. zanim pojade z pianiadzem w kieszeniu ostatecznie podejme decyzje, aczkolwiek patrzy sie na stan a nie czy czarny, czy z vanosami czy bez. Jak bedzie ciezko cos znalesc i w koncu trafi sie chocby 3.5 zadbany to kupie, jak sie trafi z vanosem 4.4 to bedzie taki. dzieki wielkie za pomoc, teraz bedzie duzo latwiej sie nie poplatac, powiedz tylko czy roznica jest taka sama miedzy m60b40 a m62b44 jak ta co pokazales miedzy m64tub44 a m62b44. pozdr :roza2:
-
Doświadczony Użytkownik
m60b40 z wyglądu będzie podobny do m62 ale pokrywa będzie jeszcze bardziej kanciasta 
co do vanosów to pamiętaj (sam się dowiedziałem z forum) naprawa u mechanika z częściami i olejem ok 4-5 tyś, ale jak słychać vanosy to to nie oznacza że nie da się jeździć, możesz normalnie użytkować auto i między czasie zbierać kasę. vanos w m62 jest nierozbieralny w sensie że nie są się kupić poszczególnych części, sam w sobie mechanicznie jako tako nie jest awaryjny, jego awaria polega na przetarciu jakiejś uszczelki teflonowej która utrzymuje ciśnienie oleju, jak się uszczelka przytrze to ciśnienie spada i vanos klepie. Uszkodzenia uszczelki są przeważnie spowodowane stosowaniem niewłaściwego oleju bądź niewymienianiem go na czas ew jak już z oleju smoła sie robi.
-
Początkujący Użytkownik
:) dzieki. chyba mnie przekonales do vanosa :D jak by nie straszyli ta awaryjnoscia to bym nawet nie szukal bez, wkoncu mniejsze spalanie, lepsze osiagi nie bylo by sie nad czym zastanawiac. pozdrawiam
-
Zaawansowany Użytkownik
Jeśli chodzi o tą 740 to czy tylna półka nie jest przypadkiem w jasnym kolorze czy może światło odbija się?
Kiera tak wytarta jakby tam było 500tyś, środek wsadzili z anglika
LPG pewnie jakaś lipa
Tak jak koledzy pisali bity tył przód i coś mi się wydaje, że od strony kierowcy też.
Szkoda tych 12 tyś, lepiej kupić jakieś lupo polo golfa ew, jak już ma być Bawarka to za te pieniądze ładne e36 można znalezć.
-
Zaawansowany Użytkownik
za 13 tys ja kupilem i dolozylem w tej chwili jakies 7tys jak bym wiedziel to bym odrazu dal z 18 i spokoj;)
-
Początkujący Użytkownik
a co robiles kolego dokladnie ? z ciekawosci czystej pytam. jak kupowales samochod nie bylo jakis niepokojacych objawow ? czy wyszlo dopiero w czasie eksploatacji? pozdr
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum