Otó¿ od kilku miesiêcy nie mogê ogarn±æ anomalii zwi±zanych z silnikiem. Wymieni³em ju¿ pó³ silnika i dalej co¶ siê dzieje. Po pierwsze auto nie ma mocy i najbardziej daje siê to odczuæ przy ok 3500-4000 ty¶ obrotów przy dynamiczym przyspieszaniu (zapala siê wtedy zó³ta kontrolka silnika i miga jak±¶ chwilke po odpuszczeniu gazu, je¶li trzymam gaz dalej wci¶niêty kontrolka zapala siê na sta³e po czym silnik na wolnych obrotach pracuje jak prehistoryczny samochód). Wymieni³em po koleii : czujnik po³o¿enia peda³u gazu, przep³ywomierz, wszystkie ¶wiece na 4 elektrodowe, wszystkie cewki i fajki, czujnik po³o¿enia wa³ka rozrz±du, elektroniczn± przepustnice, dwie sondy lambda przed katalizatorami, wybebeszy³em dwa katalizatory przykolektorowe, jutro bêdê jeszcze zmienia³ ori katy na katy magnaflow. Generalnie po wymianie czujnika wa³ka rozrz±du oraz dwóch sond zacz±³ siê pokazywaæ kolejny problem. Teraz prócz braku mocy auto wchodzi w tryb awaryjny (engine failsafe program) i kompletnie nie wiem o co mu teraz chodzi bo po wymianie wszystkich podzespo³ów kasuje b³edy inp±. Przed chwilk± wykasowa³em wszystkie b³êdy i zrobi³em ponown± adaptacjê. Auto chodzi równiutko jak zegaareczek i raz na jaki¶ czas podskakuj± obroty do 1000 obr i nagle znowu opadaj± na 500. Nie mija kilka minut a auto znowu wchodzi w tryb awaryjny :/:/:/ Szlag mnie ju¿ trafia bo nie do¶æ ¿e wpakowa³em w to auto tyle czasu to jeszcze wymieni³em w nim po³owe elektronicznych podzespo³ów a tu dalej co¶ nie gra :/ Po wykasowaniu b³edów i ponownej adaptacji pod³±czy³em komputer i pokaza³o dwa b³êdy : DK- controller regulator area 131, 115 hot air mass meter. Móg³by mi kto¶ pomóc i przet³umaczyæ mi te b³êdy ?? O ile air mass meter to zapewne przep³ywomierz o ile DK- controller ... ??