Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Auta do oceny.

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    87
    BMW
    540i E34
    Skąd
    Mroków

    Auta do oceny.

    Witam. Znalazłem jak na razie dwa egzemplarze które w miarę mi się podobają. Co o nich sądzicie? Czy może któraś z nich jest któregoś z forumowiczów?

    http://moto.allegro.pl/bmw-e32-3-0-v...790204338.html

    http://otomoto.pl/bmw-740-bmw-740il-C20411316.html

    Ta druga w longu bardziej mi sie podoba jednak wydaje mi sie, że facet za dużo sobie krzyczy, natomiast w pierwszej minusem jest brak foteli elektrycznych, chyba chińskie światła z przodu i podejrzewam że lipna sekwencja skoro kosztowała tylko 3250zł.

    Jakie są wasze spostrzeżenia?

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kubosh
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    858
    BMW
    E46 330xd E53 4.4i E65 730d lift
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    9
    Siemka. Kupując 7-ke musisz sobie zadać kilka pytań a później szukać tej jedynej . Musisz się zastanowić czy chcesz silnik R6 , V8 czy V12. Kolejnym pytaniem jest czy chcesz manual czy automat. Jak ja kupowałem swoją "Czarnulkę" decyzja była o manualu z względu na większą wytrzymałość .
    Oczywiście również trzeba się zastanowić czy chcesz "zwykłą " czy Longa.

    Moje zdanie jest takie ,że lepiej kupić samochód w którym wiesz co masz zrobić - i go samemu doinwestować ( doposażyć) niż kupić "dopieszczoną" - co pozornie myli .


    Ta jest całkiem fajna : http://otomoto.pl/bmw-730-shadowline...C20384008.html - tylko cena do wynegocjowania ;)

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kubosh
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    858
    BMW
    E46 330xd E53 4.4i E65 730d lift
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    9

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    87
    BMW
    540i E34
    Skąd
    Mroków
    Interesuje mnie tylko automat, najlepiej 740 w bdb stanie. Fajnie jak gdy byłby to Shadowline bądź Long ale najważniejszy jest stan techniczny.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik Awatar kubosh
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    858
    BMW
    E46 330xd E53 4.4i E65 730d lift
    Skąd
    Warszawa
    Blog
    9
    to dałem Ci tam linka do Longa ;) za 12 tyś . Myślę ,że warto kupić taką doinwestowaną :)

  6. #6
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2011
    Posty
    87
    BMW
    540i E34
    Skąd
    Mroków
    Mam jeszcze pytanie . Jak będzie wyglądać jazda 740 bez kontroli trakcji w zimie? Czy to duży problem?

  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    159
    BMW
    e32 735i
    Skąd
    Łódź
    no tak,że wrzucasz 2lub 3 w automacie i jeździsz:D daje radę naprawde trzeba mieć wyrzucie z gazem ale 2bieg w automacie spokojnie daje rade:D

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar ManiacDrifting
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    3,325
    BMW
    E32 735iAL...
    Skąd
    Bikini Dolne
    Cytat Zamieszczone przez Sobon Zobacz posta
    Mam jeszcze pytanie . Jak będzie wyglądać jazda 740 bez kontroli trakcji w zimie? Czy to duży problem?
    Po 1 brawo decyzji jazdy w zime
    Hmm względy korozji.
    Ad.2 W zime hm jak nie jesteś nicponiem to pocinasz cały czas kontrolowanym driftem inaczej praktycznie sie nie da.
    Niby zabawa ale wszędzie gdzie masz zarodki typu odpryski farby biteksu to tylko patrzeć gdzie zaczyna brać w tym też ranty drzwi idą
    Ja swoją obecną w zime nie jeżdze co zresztą widać po buni

  9. #9
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tom_0808
    Dołączył
    Dec 2010
    Posty
    624
    BMW
    7 E32 3.5iL, 1991, automat.
    Skąd
    Sochaczew
    Mi juz leci drugi rok jak w posiadaniu mam 7-ke i szczerze mowiac problemow zadnych niemialem w zimie jak i po. Wczesniej mialem mniejsza fure vectra a 1.8 oczywiscie przod naped i tez sie balem przesiadajac sie na tego kolosa ze moze byc ciezko zima, nic bardziej mylnego owiele lepiej mi sie jezdzi 7 niz oplem, niezdazylo mi sie leciec bokiem albo wpasc w poslizg jezeli jezdzi sie z glowa, przy wyjezdzaniu z podworka zawalonego sniegiem bardzo przydatna jest blokada dyfra tak zwana szpera nie ktorym sie przydaje do czego innego. Co do korozji tez niezauwazylem zeby mi jej przybylo na samochodzie zawsze przed zima podwozie smaruje pozadnie bitexem.

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    po pierwsze jeżeli 740 to zostaje ci tylko automat po drugie zimą nie ma bólu tryb zimowy i jazda i ruszanie z 2 albo i czasami z 3 biegu.

    po drugie za 12 koła to nie są doinwestowane auta tych aut w polsce nie produkują tylko w de czyli skoro tam rozsądna sztuka kosztuje koło 2,5-3k euro to znaczy, że to samo auto u nas kosztuje z 14-15 po opłatach za perełki trzeba dać z 16-19 może to śmieszne ale zadbane e-32 kosztuja juz powoli więcej jak gorsze egzemplarze e-38

    co do stwierdzewnia, że lepiej kupic parcha i zrobić samemu to sorry ale co zamierzasz np zrobić z rdzą w parchu???? wtedy ratuje tylko zakup nowych części nadwozia i kompletne malowanie auta żeby to jakoś wyglądało a to tanie nie jest

    np ja za moje auto w reichu z przywiezieniem dałem 14k ale mam pewne auto doinwestowałem w sumie ponad 10k w półtora roku i mam spokój co najwyżej jakiś pierdół wyskoczy w zawiasie od czasu do czasu ale już to jest akurat wina stanunaszych dróg

    ja swoje auto np oddałbym za 17koła ale chętnych brak bo większość nadal myśli rocznikiem, że przecież za tyle forsy można mieć igłę e-38 tak jasne ...........

    to 740il wygląda całkiem całkiem bez zbędnego tuningu itd

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •