U mnie w bagażniku siedzi aku w 2012 roku wymieniony przez serwis BMW w Niemczech i ma nr BMW-AGM BATTERIE 90Ah 12V 900A - 61 21 6 924 023
U mnie w bagażniku siedzi aku w 2012 roku wymieniony przez serwis BMW w Niemczech i ma nr BMW-AGM BATTERIE 90Ah 12V 900A - 61 21 6 924 023
A co myslicie o tym?
http://allegro.pl/akumulator-90ah-p-...957250543.html
Ok czyli z tego co pisze cursor mozna 92Ah lub 95Ah AGM zameldowac w inpie jako 90 i powinno być git. Wczoraj mi aku padł i mam pytanie czy słaby aku może mieć wpływ na wypadanie zapłonu zaraz po odpaleniu? Błędów typu DSC lub park nie było. Jedynie Recharch Baterry po 5 min z kluczykiem w stacyjce.
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Mało prawdopodobne. Przy słabym aku to jeszcze często podnosi jałowe obroty, żeby podładować, więc wypadanie powinno być mniej odczuwalne.aku może mieć wpływ na wypadanie zapłonu zaraz po odpaleniu?
W V8 poza cewkami i świecami, problemem były wałki valvetronic, które też powodowały wypadanie zapłonów
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Wiesz że mam z tym problem od dłuższego czasu. Ostatnio podmiana cewek i na jednym przerzucilo sie z 3 na 2. Niestety na 8 cały czas wypadanie. Po wymianie sondy bład znikł ake pozostały błedy o katalizatorze. Cursor czemu nie zmieniają sie kilometry przy błedach po ich skasowaniu?
Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
Ja mam 95ah AGM (webasto) od dwóch lat zarejestrowany jako 90 Agm i jest ok, innej opcji niema.
Odnowie tamat. Chce podmienic mój zwykły akumulator na AGM, co prawda używka, ale młodsza o 4 lata. No i pytanie czy muszę coś kodować ? Parametry są te same.
Musisz zmienić FA np z B095 na BA95 czyli ze zwykłego na AGM
I w power module przez NCS zaznaczyć akumulator AGM
Zmieniając klucz FA na właściwy i kodując moduł PM, nie trzeba nic dodatkowo przestawiać.Musisz zmienić FA np z B095 na BA95 czyli ze zwykłego na AGM
I w power module przez NCS zaznaczyć akumulator AGM
Po to zmieniamy klucz FA, żeby domyślnie były właściwe opcje zaznaczone.
Co innego sytuacja gdy zakładamy nietypowy akumulator.
Bodajże 110Ah AGM nie przewdziano, ale w module PM jest osobna opcja typu akumulatora(zwykły czy AGM) oraz osobna dotycząca pojemności, a więc da się ustawić ręcznie 110Ah oraz AGM.
Głównie ma znaczenie typ akumulatora, z racji napięcia ładowania(13,7-14,4V w przypadku zwykłego, bodajże 14,7V w przypadku AGM)
AGM jest przewidziany tylko jeden 90Ah
Kod FA dla niego to BA90
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms