Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 33

Wątek: Wentylator chłodnicy e65 N62 745i.

  1. #21
    Vip Vip Awatar Jakub
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    6,783
    BMW
    BRAK
    Skąd
    Wlkp.Zduny k.Krotoszyna
    Wydobyłem dziś swój went klimy. Operacja bardzo prosta, 15 min roboty. Wyczyściłem styki, dałem kontakt spray-wszystko wyglądało niby ok, delikatny nalot. Poskręcałem i jest tak jak było, włączam klimę went. chce ruszyć, robi delikatny obrót albo 2 i staje. Raczej went. do wymiany czy jeszcze ma ktoś jakieś propozycje co sprawdzić? Błąd jaki mam to : control engine fan i tyle bez żadnych kontroli umwelt...jak w postach wyżej. Na osłonie plastikowej tunelu od chłodzenia jest jakiś moduł-wiecie czy to od klimy??
    Ostatnio edytowane przez Jakub ; 27-08-2014 o 19:17

    B.-ądź M.-arce W.-ierny
    Opel Signum
    BMW jeszcze kiedyś kupię ;p

    Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2012
    Posty
    379
    BMW
    f01
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez Jakub Zobacz posta
    Wydobyłem dziś swój went klimy. Operacja bardzo prosta, 15 min roboty. Wyczyściłem styki, dałem kontakt spray-wszystko wyglądało niby ok, delikatny nalot. Poskręcałem i jest tak jak było, włączam klimę went. chce ruszyć, robi delikatny obrót albo 2 i staje. Raczej went. do wymiany czy jeszcze ma ktoś jakieś propozycje co sprawdzić? Błąd jaki mam to : control engine fan i tyle bez żadnych kontroli umwelt...jak w postach wyżej. Na osłonie plastikowej tunelu od chłodzenia jest jakiś moduł-wiecie czy to od klimy??

    Jakub nie kombinuj a kup nowy wentylator przerabiałem to w mojej ex przed liftowej dokładnie takie same objawy robił. Ja za około 400 zł kupiłem używkę i śmigała extra.
    Swój stary jak rozebrałem ewidentnie było widać jak po paliły się jakieś rezystory czy oporniki.

  3. #23
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    59
    BMW
    na chwilę obecną brak :(
    Skąd
    Pomorskie
    Cytat Zamieszczone przez cursor Zobacz posta
    Jak najbardziej. Włącznie z ustaleniem prędkości z jaką ma się kręcić. Podajesz wartość procentową w zakresie 10-90%
    Troszeczkę odświeżę temat. Może zadam banalne pytanie.....ale czy ktoś byłby w stanie napisać metodą "łopatologiczną" jak mogę zrobić test wiatraka za pomocą INPA

    Przeglądałem zawartość programu i za nic nie mogę znaleźć tego...

    Oczywiście mam ten sam błąd 279D,
    Z góry dziękuje za pomoc.

  4. #24
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2016
    Posty
    92
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Rybnik

    Wentylator chłodnicy e65 N62 745i.

    Odkopię temat
    Wie ktoś może gdzie dokładnie znajduje sie ten bezpiecznik 103?

    Czy to jest to?



    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
    Ostatnio edytowane przez mrowa59 ; 16-06-2017 o 20:06

  5. #25
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2016
    Posty
    92
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Rybnik
    Bezpiecznik mam dobry, na żyle sterującej 3,5v, na jednej grubej 14v a na drugiej 0v, wiatrak prubowałem załączyć inpa i istą i nic sie nie dzieje.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    174
    BMW
    E66 750LI
    Skąd
    Warszawa
    Mnie też dopadło: żyla streująca 3,5v, grube 14v i 0v.

    Wyjąłem wentylator, są jakieś kruczki przy rozbieraniu go?

    --
    Pozdr.
    Huberrt

  7. #27
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2016
    Posty
    92
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Rybnik
    Ja wymieniłem wentylator na używkę i działa, starego nie rozbierałem


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  8. #28
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    174
    BMW
    E66 750LI
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez mrowa59 Zobacz posta
    Ja wymieniłem wentylator na używkę i działa, starego nie rozbierałem
    Fajnie :)


    Ja jednak chciałbym go rozebrać, i doszedłem do momentu gdzie mam z jednej strony wirnik, można go próbować sciągnąć po zdjęciu zabezpieczenia z łożyska, a z drugiej pokrywę plastikowa na 8 zatrzasków, która nie chce odejść po odblokowaniu zatrzasków, jakby była przyklejona, może jest?

    Mowa o wersji TEMIC:



    Zastanawia mnie to wentylator E65 N62 https://www.bmwstore.pl/pl/katalog/p...z-wentylatorem
    jest wymienny z np. E60, E63, E64 z wszystkimi wersjami benzynowymi.

    Patrze na allegro i tam wentylatory do E60 mają po 4 kable, ja mam 3, może tak być, że ten 1 jest nie używany?
    Ostatnio edytowane przez hubizx ; 18-07-2017 o 20:39

  9. #29
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2016
    Posty
    92
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Rybnik
    Ten wentylator był montowany w wersji po lifcie instalacji elektrycznej, jest w nim inna kostka i montowany jest na tył chłodnicy


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  10. #30
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    174
    BMW
    E66 750LI
    Skąd
    Warszawa
    Porównałem wentylatory.
    Śmigło od 4.8 położone na wentylator od E46 320i, które jest ok. 10cm mniejsze.
    Otwory mocujące śmigło są w innych miejscach, nie da się ich przełożyć.
    Ogólnie rzeźba, może w E65 przed liftem jest łatwiej z adaptacją wentylatora od E46.


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •