Strona 6 z 6 PierwszyPierwszy ... 456
Pokaż wyniki od 51 do 57 z 57

Wątek: Jak wymienić baterie w pilocie, kluczu w e65?

  1. #51
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    60zł tylko dopisz kodowanie do cennika.
    Minimum 4 stówki. Kluczyk mie jest plug and play

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  2. #52
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2016
    Posty
    650
    BMW
    E66 750Li, E66 760Li, G31 530xD, G05 45E
    Skąd
    Poznań
    Kto 400zł bierze za dopisanie kluczyka do cas?

  3. #53
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    No u mnie w Łodzi to 800zl z kluczem. Na necie ceny od 650zł ale ktoś mi kiedyś napisał 400zł. A co masz taniej?

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  4. #54
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,346
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Samemu tego nie da rady zrobić?

    Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

  5. #55
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    Co dopisać samemu kluczyk? No chłopaki prosze Was.
    Przecież kupujac pusty klucz nie wkładasz go do byle jakiegi auta i odpalasz.
    Jeśli masz klucz ktory nie działa prawidlowo ale transponder jest sprawny to możesz go przelutować do pustego. 100% pewnosci nie mam bo tego jeszcze nie robiłem.
    W środku przedliftowej siedzi PCF7942
    Do przypisania można użyć AK300, VVDI z przystwka oraz BMW Multi Tools

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

  6. #56
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,346
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Kluczyk dzisiaj to jak kłódka, którą można przeciąć - żadne zabezpieczenie. Trzeba mieć tylko odpowiednie "szczypce".

    Bardziej chodzi o zrobienie klona, jak np. na poniższym filmiku:
    https://youtu.be/YIRTQuCvEak

    Są dostępne tańsze urządzenia (za ok. 40 euro), dzięki którym można taki klon kluczyka zrobić.

    Myślałem jednak bardziej, że za pomocą np. ISTA można jakoś włączyć funkcję kodowania kluczyka.

    Kolega wymieniał już akumulatorek w swoim e46 i pisze mi właśnie, że się rozkodował, ale trzeba tam jakieś hocki-klocki zrobić według procedury (bez kompa) i klucz odzyskuje moc sprawczą. Przypuszczam jednak, że możliwe, że w takim przypadku rozkodowuje się tylko immobiliser.

    W Passacie B7 z kolei jak odpowiednio szybko się wymienia baterię, to pilot się nie rozkodowuje.

    EDIT:
    Z pierwszej ręki mam info, że w e65 wymiana akumulatorka nie rozkodowuje kluczyka. Zamówię i dam znać.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 02-11-2017 o 07:59

  7. #57
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    602
    BMW
    E65 4.4
    Skąd
    Łódź
    W BMW nie można kopiować kluczy bo sa tak zwane rooling code.
    Klucze tworzy sie na podstawie odczytu EWS lub CAS a w nowszych FEM
    Za 40euro idzie kupic tylko urzadzenie do odczytu i zapisu EWS. Czyli auta takie jak e46 e39
    Masz pewnie na mysli AK90. Tam można tylko odczytać VIN i przebieg z CAS

    Wysłane z mojego SM-J510FN przy użyciu Tapatalka

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •