To obieg jest O.K. ,korek pisa³e¶ nowy ,a jakie ci¶nienie jest na korku ,mo¿liwe ¿e korek nie do tego uk³adu
To obieg jest O.K. ,korek pisa³e¶ nowy ,a jakie ci¶nienie jest na korku ,mo¿liwe ¿e korek nie do tego uk³adu
korek 2 bar czyli ten s³abszy - co prawda zamiennik febi bilstein a nie org. je¶li to ma znaczenie
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
Zmieñ korek na 1,2 bar i wszycho bêdzie gralo
a takie pytanko ,gdzie wyczyta³e¶ ¿e ma byæ 2 bar do twojego silnika
hmmm na stronie sklep.intercars.com.pl
jutro postaram siê zamówiæ 1,2bar - nawet nie wiedzia³em ¿e taki jest - my¶la³em ¿e s± tylko 3bar i 2bar
a swoj± drog± to tu te¿ jest ¿e 2 bar:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...xpansion_tank/
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
Korzystaj±c z tematu ¿eby nie robiæ kolejnego chcia³em zapytaæ jaki korek jest E34 TDS-ie.Ostatnio wymieni³em zbiorniczek wyrównawczy i za³o¿y³em te¿ ten korek.Bêdzie on dobry do b35?
E34 tds - 1,4 bar;
m30b35 - 2,0 bar - przy czym nominalne ci¶nienie w uk³adzie wynosi ok 1.4 bara.
Ostatnio edytowane przez xsilver ; 10-12-2010 o 16:05
no ok to nie rozumiem a m30b30???? bo ja w³a¶nie zamówi³em korek 1.4 bar...
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
Xsilver to jak bêdê tak ¶miga³ to co bêdzie siê dziaæ?
W m30b30 pewnie jest to samo
Nie zgodzê siê, oryginalna "górna rura" kosztuje oko³o 260z³ (rzêdowa sze¶æ), przerabia³em temat ; ). Nie polecam u¿ywek, z oczywistych przyczyn.