Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: jak otworzyć maskę awaryjnie???

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2008
    Posty
    90
    BMW
    E65 730d
    Skąd
    woj. opolskie

    jak otworzyć maskę awaryjnie???

    Gdy dzisiaj chciałem w moim autku sprawdzić olej, urwała mi się chyba linka od otwierania przedniej maski i maska oczywiście się nie otwiera po pociągnięciu z wajchę do otwierania. Moje pytanie to jak otworzyć maskę jeśli właściwy system do otwierania nie działa. Za podpowiedzi szczerze dziękuję.
    Risorius ;-)

  2. #2
    zdejmij lewe nadkole ;) Tam będzie kostka z połączeniem linek.

    Linki raczej nie pękaja a rozsypują się pancerze. Spróbuj pociągnąć za linkę a druga osoba podociska maskę - może puszczą oba zamki.

    Nie raz i do wymiany były zamki, ale to inna historia ;)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  3. #3
    BMW RuLeZ Mod Awatar Bezi
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    3,908
    BMW
    Mini Cooper , ex:Porsche Cayenne Turbo, e39 AC Schnitzer :) Ex:e65 735
    Skąd
    Wrocek City
    I jak zawsze szybka pomoc od S7 brawo :)
    Jerome Le Banner: "...W siłowni możesz wypracować sobie mięśnie klatki lub mięśnie ud. Nie możesz jednak wzmocnić swoich jaj, albo się z nimi urodziłeś albo nie..."

    www.a6club.pl

  4. #4
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    80
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    WWA
    Linka łączy się przy błotniku koło kielicha(przynajmniej u mnie) i zdjęcie nadkola nie da nic

    Linka najczęściej pada tuż przy dźwigni i można ją pociągnąć szczypcami - dwa wkręty i wszystko na wierzchu

    Ale najczęściej wyrabia się plastikowe gniazdo przy dźwigni i wtedy linka posuwa się razem z pancerzem wymian również bardzo prosta

  5. #5
    OK - więc powodzenia zycze :)
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tiger81
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    253
    BMW
    E63 645Ci było E65 745i
    Skąd
    Tychy
    Częstym problemem jest przesuwanie się pancerza w mechaniźnie otwierania pod dźwignią (plastik który trzyma linkę jest nacięty i się rozserza przepuszczając linkę). Zdemontuj dźwignię i element plastikowy pod nią ( do tego przeba zdemontowac podnóżek - podnieśc go do góry, jest na rzepach). Po demontażu pokaże się linka, można ją zawsze czymś pociągnąc i sprawdzi czy się otworzy. Jak już zostało napisane wcześniej, linki nie pękają, a problem który opisałem już w 3 egzemplażach usuwałem poprzez zastąpienie plastikowego mocowanie linki stalowym.

  7. #7
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    80
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    WWA
    Sylwek przerabiałem to może mam inny model e65.

  8. #8
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2010
    Posty
    80
    BMW
    E65 745i
    Skąd
    WWA
    Nie odezwiesz się bo nie masz racji.

  9. #9
    Słucham?

    Nie odzywam się poniewaz powiedziałem co mam do powiedzenia i czekam na wieści od autora tematu.

    Cieszę się że przerabiałes E65 jednak bez niepotrzebnych zaczepek proszę
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  10. #10
    Vip Vip Awatar Kristo
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    143
    BMW
    e65 745ia
    Skąd
    Elblag
    Cały zabieg kosztował mnie w ASO 300,-pln otwierali przez lewe nadkole i wymienili mi wajche do otwierania

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •